Hakutulokset

  1. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    ...Ja pitikin vielä kysyä millä määrillä teillä muilla on lääkkeet alotettu? sumut? piikit?
  2. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea plussanneille!!! <3 Tänään tuli isku vasten kasvoja... Sumuja on vedetty piikkejä tökitty... tänää oli uä josta piti selvitä punktio päivä. Noh kaikki hoidot lopetettiin ja alotetaan alusta tammikuussa... Lääkkeet alotettiin pienillä määrin johtuen sairaudestai ( kun kaikki kuulemma...
  3. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heippa, Meillä alkoi eilen sumuttelut, ja nyt jännitys senkun pahenee, edessä on todelliset piinat!!! Kuinka tarkkaa on sumujen täsmällinen ottaminen.? Stemppiä kaikille, ja jaksamisia niille joilla ei vielä onnistunut...
  4. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Olen täällä jännäilly kaikkien puolesta ja lueskellut mitä tuleman pitää... Eli meillä lapsettomuutta takana 3,5v. Tänään tuli puhelu hoitosuunnitelmasta, ja jännitys alkoi. (toki oon jännäilly jo pidemmän aikaa mut nyt se lisäänty...) Meillä lapsettomuus johtunee aikapitkälti miehestä...
  5. T

    Hui, Olen täällä jännäilly kaikkien puolesta ja lueskellut mitä tuleman pitää... Eli meillä...

    Hui, Olen täällä jännäilly kaikkien puolesta ja lueskellut mitä tuleman pitää... Eli meillä lapsettomuutta takana 3,5v. Tänään tuli puhelu hoitosuunnitelmasta, ja jännitys alkoi. (toki oon jännäilly jo pidemmän aikaa mut nyt se lisäänty...) Meillä lapsettomuus johtunee aikapitkälti miehestä...

Yhteistyössä