Hakutulokset

  1. I

    synnytys eri sairaanhoitopiirin sairaalassa???

    onhan niitä synnyttäjiä ollut kanta-hämeessä taysin alueelta. en vaan osaa vastata mitä se synnyttäjältä vaatii, ei kai nykyisen terveydenhuoltolain kautta mitään. mutta ota yhteyttä esim. k-khs:n kätilöihin tai sähköpostia gynen ylilääkäriin, niin eiköhän selviä.
  2. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    moikka! Viime viikolla neuvolassa käyty. mulla ei ollut lääkäriä, koska olen ens viikolla menossa äippäpolille. tässä mun "tuloksia" rv 26+6 sf 24,5 cm hb 131 verenpaine 128/72 pissa puhdas syke 144 Paino 0,550kg/viikko (ekat 2kg tässä raskaudessa) tarjonta rt...
  3. I

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Nyt on neuvolassa käyty. Paino ei ole vieläkään noussut, mikä on vaan hyvä juttu, kun lähtöpainoo oli hitusen liikaa. Hb on pysynyt hyvänä. Aamun verensokerin paastoarvot tuppaa olemaan vähän koholla ajoittain, mutta sovittiin että odotellaan uutta sokerirasitusta ja sen tuloksia ja sitten taas...
  4. I

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Uusi taustalta hyppäis mukaan. Rakenneultra käytynä ja uskaltaudun mukaan minäkin. Rakenneultrassa ei kaikesta saatu selvyyttä huonon näkyvyyden vuoksi, mutta uusinta käynnillä varmistui että kaikki on hyvin. Kolmatta siis odotellaan meidän perheeseen. ennestään on 10- ja 6-v lapset. ja mulla...

Yhteistyössä