Hakutulokset

1. S

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Kaikki meni paremmin kuin hyvin! Tosiaan klo14 alko tihkuttaa lapsivettä, kun tehtiin se sisätutkimus ja siitä sitten osastolle lepäilemään ja lukemaan uutta seiskaa...:D klo18 alko tulla kipeitä supistuksia alkuun 10min välein...kerroin että haluaisin jotain kivunlievitykseksi, mut alhaalla oli...
  2. S

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Malendra hui! :) Mulla kohdunkaulaa vajaa sentti jäljellä, paikat pehmenneet ja 1,5cm auki...:) Sain jo ne keuhkoja kypsyttävät kortisonit :) Meillä painoarviot oli ke A 2500g ja B 2600g, A tosin ei ollut helposti mitattavissa kun oli jo niin alhaalla...:D Molemmat ovat RT...Nyt toivon etteivät...
  3. S

Kaksosten odottajat 2012

Moikka! Täällä yksi kaksosten odottaja :) La on 6.3. Ja nyt on siis viikkoja kasassa 33+2! :) Molemmilla on omat sikiöpussit ja istukat! :)
  4. S

Nyt on esikoisen 3-vuotissynttärit takana! Ei tullu samaa synttäripäivää lapsille! :D Mies hoiti siivouksen ja mun äiti leipomisen ni saatiin pojalle niin tärkeät juhlat pidettyä! On mulla ihanat apujoukot!!! <3 Tänään käyntiin 33.viikko eli 32+0! Taas yksi etappi saavutettu! <3
  5. S

Huoh! Ultrassa käyty ja kivuttomat supistukset saaneet aikaan sen että kohdunkaula on lyhentynyt 2cm ollen enää 2,8cm...ja kuulemma sormelle auki...2,5cm on rajana pakkolepoon...:/ vauvat onneksi olivat kasvaneet hyvin ja tasaisesti! Molemmat olivat jo päälle 2kg! Mut silti huolestuttaa ja...
  6. S

Naapuri kyseli tänään että oonko raskaana...:D Noo tota niinkin vois sanoa ku kaks vauvaa tuol polskuttelee! :D Mulla alkaa olla nyt neuvolat joka toinen viikko ja vuoroviikoin ultrat äitiyspolilla! :) Huomenna alkaa varhennettu äippäloma! :) Tuntuu kyllä hurjalta että viikon 34 jälkeen ei...
  7. S

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

Poikkka minäkin olisin kiinnostunut lukemaan blogiasi! :) Onko muilla navan ympärys valkoinen? Johtuukohan ihan siitä et iho niin venytyksellään ja toi ois tavallaan sitä sisäpuolta jonne ei päivä paista...
  8. S

Tulin vaan huhuilemaan että miten Poikkka ja vauva jakselee??? Stiinuliini 29+1
  9. S

Aanna:mullesanottiin sillo et gracon kaukalot ei oo muuttuneet, vaan sekä vanhat että uudet mallit käy uusiin adaptereihin eli luulis et toimii myös päinvastoin :)
  10. S

Te joilla on harkkasupistuksia (vatsan kovettumista kivuttomasti), niin kuin usein teil sitä esiintyy? :) Stiinuliini 27+1
  11. S

Hassua aatella että joillain on la jo ei ens mut seuraavassa kuussa!!! <3
  12. S

Kiitos Mupelo uudesta pinosta! :)
  13. S

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Tulin poksumaan 26+0! <3 <3 Hei jos jollain olis kiinnostusta ostaa meidän yhdellä lapsella olleet hyväkuntoiset Emmaljungan Citycross-yhdistelmät niin laittakaa yksäria! :) Mukana tulee Quadrolift-kantokassi eli menevät vauvasta aina 4-vuotiaalle. Vaunut ovat säilytetty sisällä, eikä meillä...
  14. S

Emby meil on vakuutus Lähivakuutuksesta :) Ollaan oltu tosi tyytyväisiä siihen jo esikoisen kohdalla :)
  15. S

Tulin pitkästä aikaa poksumaan! Tänään lähti käyntiin 26.viikko eli 25+0 POKS! <3 <3 tosiaan noi sf-mitat on suuntaa-antavia; tässä raskaudessa se oli viikoilla 22+2 29cm ja ekassa sama lukema oli viikolla 33 :D
  16. S

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

Apuva! mulla tänään lorahti kuin vettä pikkareihin ku nousin makuulta... Onko muilla sattunut samaa?! Oon ihan huolissani että onko lapsivettä! :( Toisaalta mun lantionpohjalihakset on kyl surkeassa kunnossa...:/ auttakaa! :(
  17. S

Roki: itsellä oli pissassa sokeri yhdellä plussalla ja jouduin siks rasitukseen. Edellisenä iltana söin ku hullu ennen sitä 12h paastoa! Aamullaki oli viel ähky ja ihme kyllä napsahti paastoarvo koholle! ;) nyt oon kolmena viikkona mittaillu sokereita, eikä oo kertaakaan ollu edes yli seitsemän...
  18. S

Poikkka mulla oli ekassa synnytyksessä äiti ja mies mukana, vaikken ollu raskaana ees ajatellut et äitiä pyytäisin mukaan :D Mut oli ihan loistava kokemus!!! Stiinuliini + tuplat 21+0 POKS!!
  19. S

Mulla on molemmat istukat etuseinässä eli saanko minäkin littanan mahan??? :laugh: Stiinuliini + tuplat 20+4
  20. S

Ultrassa kaikki kunnossa! Vastasivat viikkoja ja toisella painoa 329g ja toisella 326g :) Toinen oli poika, ja toinen veikattiin tytöksi! :heart: :heart: Kaikki mitat oli ok! Ja hetken voi olla taas huoleton!

Yhteistyössä