Hakutulokset

  1. V

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Hei vaan minunkin puolestani! Olen täällä taustalla ketjua seuraillut jo jonkin aikaa... Meilläkin yritys menossa, kierroista ja muista päivistä lähes mahdoton sanoa yhtään mitään pconi takia... Pillerit jätin pois 3 kk sitten, eikä menkkoja ole kuulunut sen jälkeen - Terolutilla nyt...
  2. V

    Kuvia plussatesteistä

    Taustalla ketjua seuranneena ja siitä iloinneena, täytyy minunkin sanoa, että eiköhän se (yli- tai ali-)testaaminen ole jokaisen oma asia. Kun sitä omaa nyyttiä kaipaa niin valtavasti, on aikastalailla vaikea olla odottamatta sitä päivää, jos ja kun tärppäisi. Eiköhän aika moni tiedosta sen...
  3. V

    Terolut mimmit

    macy gray : Jep, tuolla ohjeistuksella pitäisi mennä. PCO:n takia ei oikeastaan ole toivoakaan, että kierto tasaantuisi - tasaista kiertoa mulla ei ole ollut ikinä koskaan edes vähää aikaa. Terot nyt lähinnä, jotta edes tyhjennysvuoto tulisi, muuten kun ei mitään näytä tapahtuvan. Ja juu, CB:n...
  4. V

    Terolut mimmit

    Hei! Ajattelin minäkin tänne mukaan ilmoittautua. Eli minulla todettu PCO jo teininä, ja Teroja tullut syötyä useampi kuuri aiemmin, mutta nyt söin useamman vuoden putkeen Yasmineita ja oli toki ihanan tasainen kierto. Pillerit lopetin 3 kk sitten, menkkoja ei ole kuulunut ja eka Terolut-kuuri...

Yhteistyössä