Hakutulokset

  1. R

    "raskausoire"-ketju

    Juu teinpä negan samana päivänä kun tänne kirjottelin ja menkat alko samana iltana :D Näin siinä aina käy. Pääasia että alkoi, nyt uutta yritystä kehiin :) Kierto siis 3/38(?)
  2. R

    "raskausoire"-ketju

    Täällä 51/38. Teroja syöty nyt viikko eikä mitään kuulu. Luvassa olis pikkujoulut ja mietin tässä että olisko parempi vielä yksi testi tehdä... Ihan vaan varmuudeks :/ Se on nega, tiedän mutta missä ihmeessä ne menkat viipyy. Ärsyttävää!
  3. R

    "raskausoire"-ketju

    Voi ompa täällä tullut uutisia.. niin hyviä ja huonoja. Onnea plussanneille ja pahoittelut Evangelina :( Itsellä tänään kierrot 48/38... Kaikki testit (joita on tehty paljon erilaisia!) näyttää negaa ja aloitinkiin terolutit jotta saan kuukautiset alkamaan. Oireet on kummallisesti tietysti...
  4. R

    "raskausoire"-ketju

    Minäkin liityn ryhmään :) Taustaa: Esikoinen kohta 3-v ja tämän syntymän jälkeen ollaan oltu ilman ehkäisyä periaatteella "seuraava tulee jos tulee". No eipä ole tullut. Lapsettomuushoitoja (clomifen+terolut) PCO:n vuoksi jonkin aikaa, mutta kävi kovasti kukkarolle, joten luomuna nyt menty...
  5. R

    Aika erota?

    Kirjotit ihan kuin mun suusta.
  6. R

    Aika erota?

    Itse olen aika lailla samassa tilanteessa, tosin olen lähes kolmekymppinen mutta koen omasta mielestäni olevani vielä nuori. Miehen kanssa oltu yhdessä 6 vuotta, mies minua 11 vuotta vanhempi. Myöskin äskettäin sattunut pahoinpitely eroaa tilanteestasi. Muuten meillä menee ihan hyvin. Se...
  7. R

    Kun ahdistaa

    Kiitos vastanneille. Tein päätöksen ja mieli helpottui heti. Päätin ihan lapsen tähden vielä yrittää etsiä omia tunteita miestä kohtaan. En ollut valmis heittämään hukkaan kuutta vuotta. En luvannut mitään, vaan sanoin että jos ei tunteet palaa niin homma on tässä. Miehelle vaan kovat...
  8. R

    Kun ahdistaa

    Minun on hyvin vaikea kuvitella sitä että mies kävisi lapseen käsiksi... Sen verran hyvät ja tärkeät välit heillä on. Enkä jotenkaan usko että minuunkaan enää. Syvät arvet tapahtunut on mieheen jättänyt ja minuunkin tietysti. Ja täytyy painottaa että tätä ei todellakaan ole ennen tapahtunut ja...
  9. R

    Kun ahdistaa

    Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä pian 6 vuotta ja meillä on 2,5 vuotias tyttö. Meillä on kaikki hyvin, oma koti, koirat ja terve tyttö. Rakastamme toisiamme emmekä usein riitele. Meillä on kommunikaatio-ongelmia ollut aina mutta kaikki suht koht hyvin. Seksi toimii ja mies on hyvä isä...

Yhteistyössä