Hakutulokset

1. S

Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

Kata: Kiva kuulla että leikkaus on sujunu hyvin <3 Meillä on pikkusella nyt ensimmäinen nuha. On kovin räkänen ja itkunen. Siitä huolimatta nukkuu yöt putkeen. Nukkuu mahallaan, kääntyy itse niin nukkumaan, niin räkä valuu lakanaan eikä jää nieluun pyörimään. Meillä tota itsetehtyä...
  2. S

Esikoinen sai paljon purkkiruokaa, mutta nyt kun joka tapauksessa kokkailen, niin teen itte kyllä varmasti paljon ruuat. Huomenna ajattelin kokeilla porkkanaa, kaks kertaa annoin tosiaan perunaa ja nyt on ollu kaks päivää välissä ja nyt sitten jos huomenna keittelin porkkanan. En siis pidä...
  3. S

Hmm... Miksiköhän käytän apteekin perusvoiteita?! Ehkä siksi että itselläni on atooppinen iho ja lipolania on aina ollu kotona, koska käytän sitä itse. Käytän sitä myös esikoisella kuivaan ihoon ja näin on tullut käytettyä myös nyt vauvalla. Se on riittävän rasvasta ja kuivaiho on aina parantunu...
  4. S

Heips. Nyt on muutettu ja nyt on taas toivottavasti aikaa kirjottaa =) Tytsy täytti 2 päivää sitten 4kk, mutta neuvola meillä on vasta 27 päivä. Eipä lääkärineuvolaa saanu sitten aikasemminkaan. Mutta eipä tuo nyt mitään haittane. Mä rasvaan kuivia kohtia aina kun siltä tuntuu, joskus joka...
  5. S

Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

Ihana lukea kun toisten vauvat on jo niin aktiivisia. Mä ite pitäisin vauvani vaan vauvana, mutta pakkohan sen on vaan oppia uusia juttuja ja kasvaa. Se on niin hassua kun ekan kanssa oli hirmunen kiire, että olis hereillä enemmän ja oppis nopeesti, nyt ei taas oo mihinkään kiirus. Sitä...
  6. S

Meillä ei sen kummempia iltarutiineja ole. Tottakai vaipanvaihto ja yökkärin päällelaitto, sitten tissille ja nukkumaan. Ei nukahda koskaan tissille vaan laitan omaan sänkyyn, valot pois ja pusu ottalle ja hyvät yöt. Sinne jää nukkumaan, yleensä ihan hissukseen. Joskus rääkäsee pari kertaa...
  7. S

Meillä on ihan tavallinen syöttötuoli vielä tuolla esikoisella 2v käytössä. Ajattelin tässä pikkuhiljaa ostaa hälle semmosen juniorituolin, niin saa vapautettua sitten syöttiksen Sannille. Mutta kiirushan ei vielä ole. Nyt ensin ostan kyllä kaikkea ihan muuta. Meillä on 2vk päästä muutto ja...
  8. S

Käytiin esikoiselle ottamassa tosiaan eilen influenssarokote. "Tilasin" ittelleni samalla reseptin apteekkiin mulle ja miehellekkin influenssarokotteet. Otetaan nyt koko perhe. Ei hoksita sitä kyllä sairastaa. Meillä olis 2vk päästä muutto ja pitäis ruveta pakkaamaan ja kohta joutuukin ihan...
  9. S

Mua oikeestaan rupes harmittamaan että mentiin ottamaan toi pneumokokkirokote. No eipä sille enää mitään mahda. Mä en ymmärrä kyllä että miksi kaikkea vastaan täytyy rokottaa ja varsinkin näitä ihan pieniä vauvoja. Esikoiselle mennään ottamaan influenssarokotus maanantaina. Mutta kaikkien...
  10. S

Ystäviä Espoosta?

Olemme muuttamassa paluumuuttajina kuunvaihteessa Espooseen ja etsin uusia tuttavuuksia, mielellään ystäviä. Perheeseen kuuluu minä 28 vuotias äiti, mieheni sekä tytöt 2 vuotias touhottaja ja 3kk ikäinen vauva. Meillä on myös kotieläimiä, joten ethän ole kamalan allerginen =) Laita...
  11. S

Juu pelkällä tissillä menee ja nukkuu yöt läpeensä. Mutta ei meillä esikoinen nukkunu, valvo ekat 3kk kaiket yöt. Oon sitä mieltä että lapset on vaan erillaisia, toiset nukkuu toisia paremmin. Tosta rotarokotteen pois jättämisestä. Eli meijän esikoinen sai ekan satsin ja viikon huusi...
  12. S

Heips, tuli kirjoteltua tuolla odottajissa jonkun verran, mutta sitten on elämä ollu niin hektistä näiden kahden kanssa että on jääny. Nyt haluaisin liittyä taas joukkoonne =) Tiedot: synty 8.8.2011 tyttö viikoilla 40+3, 3180g ja 50cm. En kaikkea kerenny vielä lukemaan. Mutta velliä en tule...
  13. S

Milloin teillä alkanut koliikki?

Kokemusta ei omalla kohdalla ole, mutta neuvolatäti oli sitä mieltä että 2-3vk iässä alkaa jos on alkaakseen.
  14. S

Vanhentunut raskaustesti

Mäki tein vanhaksi menneellä testillä toisesta plussan, kaksikin kun en ekaan luottanu ollenkaan... kun eihän mun pitäny olla raskaana. Kuitenkin ostin vielä sitten apteekista testin jolla varmistin =) Ja juu tuossahan tuo vanhalla testillä testattu plussa nukkuu =)
  15. S

Minkä kokoisia teidän 8 viikkoiset vauvat?

Oha tuo isompi ku meijän tytsyt on ollu, mutta hän onkin poika. Meillä oli just 2kk neuvola ja pituutta 57.5cm ja painoa 5710g. Syntyessään 50cm ja 3180g. Esikoisen 2kk mitat myös 57,5cm ja 6010g. Syntyessään 48cm ja 3585g.
  16. S

Vaikea löytää kavereita...

Kirjauduin sitten sisään. VIERAS: jos susta tuntuu että sulla olis joskus aikaa kahvitella, ulkoilla yms, ni laita yv:tä. (Olen siis ap =) )
  17. S

Säkyläläisiä?

.

Yhteistyössä