Hakutulokset

  1. Cecilia Algotsdotter

    Gmail apua?

    Voiko gmailissa jotenkin luoda sähköpostilistoja? Olen pitkään yrittänyt mutten keksi mitään konstia :p
  2. Cecilia Algotsdotter

    Kihomatoja-siivouksesta kysyttävää

    No niin, meil niitä sitten oli, hiphei. Toissailtana havaitsin toisella lapsella, eilen otettiin koko perhe lääkitys. Miten kauan tätä lakanoiden pyykkäämistä ym. nyt sitten jatketaan? Eilen pesin kaikki vuodevaatteet, tuuletin, hakkasin ja imuroin patjat ja petauspatjat ja pyyhin sängyt...
  3. Cecilia Algotsdotter

    Käsityöihmiset hoi!

    Miten tehdään suljettu neule? :D Siis niin kuin lapasessa tai sukassa, olen luonut silmukat ja jakanut ne neljälle puikolle, mutta miten siitä saa suljetun siitä neuleesta?
  4. Cecilia Algotsdotter

    Mitä hittoa mä teen? :D Ääni pois/työtarjous

    Hitto et osaa oikeaan aikaan tulla sairastuminen. :D Mulla on siis ääni pois, ei oikein pihahdustakaan tule, ja on puhumiskieltokin ainakin huomiseen asti, luultavasti en kuitenkaan saa ääntä huomennakaan vielä vaikka yrittäis. No, eikös mulle nyt sitten soiteta yhdestä työpaikasta :D En...
  5. Cecilia Algotsdotter

    Mikä auttaa?

    Kurkku kipeä, nieleminen sattuu, ääni ei meinaa ollenkaan kulkea, puhuminenkin sattuu. :P Poppaskonstit kehiin =)
  6. Cecilia Algotsdotter

    kannattaako ostaa Wii-systeemi ja x-box kinect-mikälie?

    Mitään tämmöisestä ymmärtämättömälle... mikä kannattaa hommata ja miksi? Olen tuollaisesta liikkuvasta pelistä haaveillut, ja siis joskus wiitä pelannutkin, mutta nyt haluaisin oman ja mietin että kumpi ja miksi :)
  7. Cecilia Algotsdotter

    Miksi mustalaiset on niin ilkeitä toisilleen?

    :p Tyhmä kysymys, kai niillä jotain roturistiriitoja on. Mut jotenkin tulee mieleen, että luulis, että olis helpompaa vaan elää sovussa. Jäin tänään mustalaisten välienselvittelyjen alle/väliin kun olin tulossa kotia kohti, ei paljon naurattanut. :| Ihan rauhassa kävelin ulos...
  8. Cecilia Algotsdotter

    Miten eroon karstasta?

    Hyvät vinkit kehiin. :) Kyseessä siis isompi lapsi jo, melkein 6-vuotias, mutta edelleen vaan karstaa tulee päänahkaan. :( Miten ennaltaehkäistä, miten hoitaa? Kaikenlaista on tietenkin kokeiltu, mutta jos täältä saisi uusia vinkkejä. :)
  9. Cecilia Algotsdotter

    Miksi lapsi ei nuku?

    Jep. Tässä ollaan meilläkin. :p 4-vuotias lapsi, aikaisemmin ollut aina tosi nopea nukahtaja. Nukahtaa käytännössä katsoen heti kun iskee päänsä tyynyyn. Tarvitsee paljon unta. Nyt viimeisen kuukauden on ollut ihan mahdoton. :headwall: Vaikka olisi kuinka väsynyt, niin ei millään nukahda. Ei...
  10. Cecilia Algotsdotter

    Lapsen lyöminen ja kulttuurin vaikutus siihen

    Onko mielestäsi hyväksyttävämpää tai ymmärrettävämpää, että maahanmuuttaja fyysisesti kurittaa lasta esim. läpsimällä, tukistamalla ja lyömällä kuin että syntyperäinen suomalainen tekee niin?

Yhteistyössä