Hakutulokset

  1. juff

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Apua, mä en oo taaskaan ehtiny käymään täällä vaikka piti joka päivä kirjotella..! :headwall: Meillä esikoinen meni pph:lle 1v4kk:n iässä ja siirtyy pk:iin nyt viikkoa ennen 2-vuotissynttäreitä. Ja jää sinne, kun tämä toinen syntyy. On tuolloin 2v7kk. Kivittäkää. :stick: ;) Ihan siitä...
  2. juff

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Neuvolassa ja yksityisen ultrassa käyty. Saatiin iso kasa esitteitä yms. Pissa ja verenpaine ok. Eipä mitään ihmeellistä. Ultrassa näkyi mini ihan oikeassa paikassa, syke ei vielä näkynyt. Vastas kooltaan 5+jotain -viikkoa, eli pari viikkoa pienempää ku menkoista laskettuna. Eli ihan kuten...
  3. juff

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Arell, Naistenklinikka on remontissa. Lisätietoja: HYKS Naistenklinikan remontin vaikutus synnytyssairaaloihin ja synnytt Itse synnytin esikoiseni Naistenklinikalla ja kovasti haluaisin sinne uudestaan, mutta taitaa olla pakko mennä Kättärille..? Juff ja *nimetön* 7+3
  4. juff

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Nyt tulee hyvin nopea ja omanapainen postaus.. :ashamed: Alaselkää pistää toispuoleisesti. Eihän enteile pahaa? juff ja *nimetön* 7+1
  5. juff

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Mäkin hiiviskelen varovaisesti tähän porukkaan.. :) Menkkojen mukaan mulla olis jo 6+5, mutta ehkäisykapselin poisto on tapahtunut vain vähän aikaa sitten ja plussa tuli näkyviin vasta viikonloppuna, että uskon oikeiden viikkojen olevan lähempänä 4+jotain.. :) Laitan fb-ryhmään pääsemiseksi...
  6. juff

    G: Mitä mieltä: voiko ottaa "vähän" eli 1-2 annosta alkoholia ja lähteä ajamaan?

    Tieliikennelakihan sallii periaatteessa yhden, ei kahta. Tosin jos joku urpo tulee kolmion takaa sun kylkees nii sä oot korvausvelvollinen jos viisari värähtää vähänkin. Ite oon absolutisti auton ratissa, en vaan voi käsittää miks sit tarvii ottaa ees se yks, eihän siitä mitään vielä tuu..?!
  7. juff

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! En keksinyt mitään muutakaan paikkaa, joten toivottavasti en oo ihan urpo ku tänne tunkeudun.. Olen miettinyt ryhtyväni munasolun luovuttajaksi. Aikani olen tätä ajatusta kypsytellyt ja nyt tuntuisi olevan oikea aika. Seuraava askel olisi vissiin yhteydenotto johonkin...
  8. juff

    Kuinka nopeasti olette saaneet käynnistysajan ja millä perusteella?

    Yliaikaiskontrolli tehtiin rv41+5 (normalisti tehään aiemmin, mutta jouduin odottamaan viikonlopun yli), silloin päätettiin, että käynnistetään seuraavana päivänä (eli rv41+6). Syyt: en tuntenut vauvan liikkeitä miltei ollenkaan, verenpaineeni oli koholla, uhkasin ronkkia metallihenkarilla...
  9. juff

    Onko seksikumppanieni määrä liian suuri?

    Mulla 19 kumppania, joista viimeinen mieheni. Ikää löytyy 28 vuotta, joista tosiaan viimeiset 6,5 vuotta tän viimeisimmän kanssa. Jos AP kertois lukunsa kahdella, voisin jo aatella olevan aika reilu kumppanimäärä. Tällä hetkellä ihan normaali määrä.
  10. juff

    Meneekö kirppiksillä kirjat kaupaksi?

    Valtterin kirppiksellä Helsingissä meni 1€/kpl. Toki osa jäi, mut yllättävän paljon meni, ihan hämmästyin. Paikalla kävi selvästi useampi ostaja, jotka nimenomaan metsästi kirjoja, pöydän mut romppeet ei kiinnostanu.
  11. juff

    Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

    Läppäri, 1400€.
  12. juff

    Miten TE olisitte toimineet? Jälkiviisastelua kiusaamisesta ja vieraiden lasten huonosta käytöksestä

    Kyllä mäkin oisin perkelettä huutanu. Jos ei hyvällä nii sit pahalla.
  13. juff

    Kerrankin olen täysin samaa mieltä kuin Räsänen!

    Niin, onks Suomen väestöstä tällä hetkellä 1/3 maahanmuuttajia? Pointti on siinä, että pieni ryhmä tekee suhtessa enemmän pahaa ku se enemmistö. Ja tää pieni ryhmä sattuu oleman maahanmuuttajia.
  14. juff

    Miten ymmärrät sanan muna?

    Juu, täälläpäin sanotaan, että muna = kikkeli ja pallit = kivekset. Jos koko settiä tarkoitetaan, niin puhutaan yleensä vehkeistä.
  15. juff

    Miten ymmärrät sanan muna?

    Valkoinen kananmuna ja penis tulevat ekana mieleen. Pitempään pohtiessani mm. strutsinmuna ja alkumuna (joissain mytologioissa maailma on syntynyt munasta) tulee mieleen. Kuin nii?
  16. juff

    Nainen raksalla auttamassa?

    Mä osaan tehä kaikenlaista remppa- ja rakennushommaa (hyvin vieläpä), mut jos joku tulee selittämään yhtään, et ne on miesten töitä ja pikkurouva voi kahvit laittaa, niin en varmana auta yhtään! Toisekseen vois vähän vituttaa jos ukko huitelee oman taloprojektinsa kanssa (josta en hyödy...
  17. juff

    Olisiko Bertta kiva nimi tytölle?

    Veljeni koira on Bertta. Ihmisellä tuo mieleen läskin. Ja sit saa aina kuulla "Bee niinku Bertta!"
  18. juff

    Mikä on miehesi ammatti?

    Tietoliikenneasentajan paperit löytyy, mutta varastomiehen hommia tekee.
  19. juff

    Odotan esikoistani ja katson kauhulla tarvikkeiden hintoja!

    Niin. Lapsi on 116000€:n sijoitus.
  20. juff

    Absolutistimies, mistä sellaisen löytää?

    Juu, ihan hetero. Jos nyt jotain tarvii kaivella, nii se on sivari. Mulle täysin ok (mun mieskin on), mut tiiän osan porukasta olevan niin ahdasmielistä, ettei kelpuuta tollasesta syystä.

Yhteistyössä