Hakutulokset

  1. R

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mulle se lapsivesipunktioon meneminen oli silloin itsestäänselvyys koska tiesin että jos en mene, murehdin ja stressaan koko loppuraskauden onko kaikki hyvin. Koetko Indico että jos jätät käymättä punktiossa niin pystyt olemaan murehtimatta asiaa myöhemmin? Ja jos sikiöllä todettaisiin...
  2. R

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Indico, oletko käynyt lukemassa Verneri - Kehitysvamma-alan verkkopalvelu sivuston odottajille-neuvontapalstaa? Jos et, suosittelen niin tekemään! Siellä joku oli kysynyt, onko 5,3 mm niskaturvotuksella mitään toivoa saada terve lapsi, johon näistä asioista tietävä lääkäri oli vastannut "Aivan...
  3. R

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Surullinen tarina -Aino-lla, tuli kyyneleet silmiin :( Voimia! Alkoi vain mietityttämään se, että itse olen käynyt vain rakenneultrassa kromosomitutkimusten jälkeen, mitään ns. ylimääräisiä ultria ei ole tarjottu. Mites muilla seulonnoissa kiinni jääneillä, onko teille tarjottu ylimääräisiä...
  4. R

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Itse jäin kiinni seulonnoissa keväällä. Kätilö mittaili niskaturvotusta useamman kerran saaden keskiarvoksi 2,9mm. Muuten sikiö näytti hyvältä, vastasi kooltaan 12 viikkoista (kuukautisista laskettuna 11+3) ja nenäluu näkyi selvästi. Ultrasta menin suoraan verikokeeseen ja kahden viikon...

Yhteistyössä