Hakutulokset

1. L

"raskausoire"-ketju

Mulla pitäis olla jo niinkin paljon kun 20... Tänään tuli ekat yökötykset... Ens viikolla kyllä pakko testata, ei mahda mitään! Alko on pakko ollu jättää jo varmuuden vuoksi pois. Toivotaan ettei turhaan!
  2. L

"raskausoire"-ketju

Kuvittelenko vaan vai voisiko kuitenkin olla jotain syytä tehdä testi, kun ihan todella alavatsa "turvonnut"? Vai onko tällanen oire edes normaalia alkuraskaudessa? Vinkkejä tietämättömälle, oirekuvittelujalle..
  3. L

"raskausoire"-ketju

Täällä kivut on loppunu, vuoto myös, ehkä pitää kuitenkin odottaa ens kuuhun asti ennen kun rupeaa testailemaan. Olisihan se hän hakuammuntaa tällä hetkellä. :/ Reippaana uuteen kuukauteen odottelua..
  4. L

"raskausoire"-ketju

Ei olla hormonaalista ehkäisyä käytetty, että ei pitäisi siitä olla kyse. Mutta ehkä odottelen vielä ja katselen mitä tapahtuu :)
  5. L

"raskausoire"-ketju

Onkohan tämä ketju vielä voimissaan...? :D Mutta pakko oli tulla myös jakamaan meikäläisen oireita, jotka luultavasti taas kerran osoittautuu omaksi kuvitelmaksi... Noin 3 viikkoa sitten jäi ehkäisy pois ja nyt alkoi vuoden ekana päivänä "menkat" viikon ajoissa oudolla vuodolla.. Jatkunu...
  6. L

Voiko olla, vai ollaanko ihan hakoteillä?

Nyt tarvittais taas apuja! Mulla oli tossa pari kuukautta ennen joulua pillerit tauolla suht pitkään ja tossa joulukuun ekalla viikolla, kävi sitten pieni vahinko ja tuli sitten ehkäisyttä seksiä harrastettua... Aloitin pillerit taas joulukuun puolenvälin jälkeen, vaikka olis pitänyt...
  7. L

Huomenna tosi kyseessä... A-P-U-A!

Mutta hyvinhän siinä toinenkin viiva näkyy ;)
  8. L

Ilmoittele kuinka kävi! :) samoja tuulia sinnekkin päin :heart:
  9. L

No eihän sieltä kuin yks viiva esiin tullut :(. Vaikea jotenkin uskoa, koska niin varma olin ja jotenkin olen edelleen että oisin raskaana. Päätinkin sitten että odotellaan viikon lopulle ja jos ei ala menkkoja kuulua, niin teen testin uudestaan. Toivossa on hyvä elää :)
  10. L

Kiitos kovasti vastauksesta! :) Saa nähdä kuinka käy!
  11. L

Huomenna on edessä sitten ottaa selvää että asusteleeko masussa joku vai ei! :// Ihan hirveesti jännittää ja toivon vaan ettei mene pupu pöksyyn ja jää testi tekemättä... Osaisiko joku suositella hyvää ja luotettavaa testiä? Eka kerta kun tämmönen tilanne on sattunu ja on ihan ulkona...

Yhteistyössä