Hakutulokset

1. Brazil15

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

27.8.2007 KYS tyttö 2815g 47cm rv 38+1
  2. Brazil15

SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Kiitos kaikille onnitteluista! Vaavin kanssa kiirettä joten ei ehdi lukee kaikkia tekstejä mutta onnittelut vauvautuineille! :hug: :flower: Profiilissa vaavikuva! :heart:
  3. Brazil15

Eli painoa 2815g ja 47cm pituus (38+1)
  4. Brazil15

Heissan! Meille syntyi 27.8. klo 22.17. terve pikku prinsessa! 2 viikkoa etuajassa! Mulla alkoi maanantaina tulemaan, huomasin pyyhkiessä, veristä vuotoo, tuhrutteli. Soitin paniikissa KYS:lle ja mentiin sitten tarkistuttamaan tilanne. Otettiin ktg, joka hyvä. SIt ennen lääkärin tutkimusta...
  5. Brazil15

***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

Heips! Tääl ollaan oltu tiukasti kesätöissä!Maha on kasvanut huimasti ja kaikki on mennyt hyvin.Nyt eilen ekaa kertaa neuvolassa oli Hb laskenut 128-->112...höh...verenpaineet oli hyvät, mut jalkaturvotusta on ihan tällä viikolla tullu mahdottomasti!! :/ Huomenna kyllä lainaan äitini...
  6. Brazil15

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Balik: Voimia ja paljon halauksia. Meinasi itseltänikin päästä itku! :'( :hug: :hug:
  7. Brazil15

Umayya: Mullekin voi päivittää, että tyttö tulossa! Kiitos! :flower: Jännä tosiaan nähdä miten tyttö/poika suhteet jakautuu! Meillä miehen lähipiiriin on syntynyt 5 vuoden ajalta nyt vain poikia, joten varsinkin anoppi on nyt onnesta soikea ku saa nyt vuorostaan paapoa tyttövauvaa! Mulla...
  8. Brazil15

Kokemuksia kaipaillaaan liitoskivuista ja nivuskivuista!! Eli kun esikoista odottelen, oon ihan pihalla näistä vaivoista, mistä ei kannata huolestua ja mista kannattaa... Toissapäivänä alkoi ihan kauheet liitoskivut, ja ne kestivät koko päivän! :o Onx se normaalia jo näin aikasessa vaiheessa...
  9. Brazil15

Pahat liitoskivut

Moi! Mulla nyt viikkoja tasan 23 ja eilen alkoi hirveet liitoskivut! Olen ihan normaalipainoinen ja painoa tullut nyt 3kg. Luulin et liitoskivut ois sellasia et ne menee melko nopeesti ohi, mut mulla ainakin kesti koko eilis päivän ja piti vielä olla töissä...huh! :snotty: Kipu tuntui...
  10. Brazil15

Huh, nyt on muutto ohi! Ihanaa kun ei tarvinnut tällä kertaa kantaa mitään painavia, vaikka joitakin kyllä kannoin....ja sain kyl nivuset ja jalat kipeex... :ashamed: Oli kiva toimia "työnjohtajana"! :laugh: Nyt muuten huomaa että pienessäkin rasituksessa tai kävelyssä tulee nivuset...
  11. Brazil15

???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

Neuvolakuulumisia: Hb 125, pissa puhdas, paino 61,0kg eli noussut viime kerrasta 1kg. Verenpaineet 110/62, ja sydänäänet seilasi 145 molemmin puolin. Olipas kivaa kuulla että kaikki on ok!! Kohdunpohjan korkeus 18cm :heart: Brazil + nuppuinen 20+5
  12. Brazil15

Kiitos onnitteluista Balik ja Niiskuneiti!! :heart: :heart: :heart: Oliko Balik niin, että teillekin on tyttö tulossa? Täällä alkaa muuttopuuhat kohta, ollaan pakattu jo hieman tavaroita. Ens ma ois muutto. Vielä ois koulussa pari tenttiä, inhottaa lukea, ku pitäis toisaalta olla ulkona...
  13. Brazil15

Heips pitkästä aikaa! Meilläkin oli tos rakenne uä viikoilla 19+3, ja kaikki rakenteet oli kunnossa. Käytiin yksityisellä, ku täällä päin ei kaupunki sitä tarjoa. 4D uä oli ja vautsi mitä kaikkee sillä näkyikään!! Niin, ja sukupuoleksi varmistui TYTTÖ!! Voih, me ollaan NIIIIN onnellisia...
  14. Brazil15

Huh, nyt on 2 rankkaa työvuoroa ohi ja pari vapaapäivää! Mulla on parina päivänä tuntunukipua vasemmassa nivusessa, mut sit luettiin Vau'kirjasta että näillä viikoilla se on normaalia tuntea jotain nivusissa, kun kohdun ligamentit venyttyy :D Eli onnex sit ei mitään vakavaa ollutkaan! Mul on...
  15. Brazil15

* Joulukuun clomistit *

Kiitos Miikkis! Ja plussasäteitä sinulle lähettelen!! :whistle: :heart: :heart: Tosiaan ei kannata elämässä uskoa menettää, vaikka niin melkein mulle kävi, meillä tais olla 11. yrityskierto...en enää jaksanut laskea, niin monta niitä tuli jo täyteen!
  16. Brazil15

* Joulukuun clomistit *

Ei oo totta!!!! MÄ PLUSSASIN!!! Eka Clomi kierto!! Olin aivan varma että menkat alkaa, siis aivan varma. Nyt etovaa oloa pikkasen, mut muuten ei mitään oireita, rinnatkaan ei ole niin arat enää...2 testiä on jo plussaa näyttänyt, mut millään ei meinaa uskoa todeksi. Toiv. pikkuinen pysyy nyt...
  17. Brazil15

* Joulukuun clomistit *

Ei auttanut mulla eka clomi kierto...Nyt kp 1....
  18. Brazil15

Niinhän ne sitten taas alkoi..

:hug: Haleja sulle mammu! Meillä käynnistyi 9 yrityskierto, olin viime kierrosta Lugesteronin turvin, ja nyt ku lopetin ne perjantaina, tänään alkoi menkat...et se siitä sitten taas...en enää jaksa edes itkeä... :'( :'(
  19. Brazil15

LUGESTRON

Onx muilla tullu sivuvaikutuksena ärtyisyyttä??? :kieh: Tää on ihan hirveetä, oo nyt ollu NIIN kireenä et oisin voinu joka päivä vaan tinttailla ihmisiä kuonoon.... :laugh: Siis niin uskomattoman pinna kireellä, ETTÄ! Ihan pelottaa...tällai mul ei oo KOSKAAN muutoin ennen menkkoja. Nyt siis...
  20. Brazil15

LUGESTRON

Nallekarkki85: Juu, eli mulla oli oireena just se viikkoa ennen menkkoja tuleva runsas tiputteluvuoto. Mulla kuitenkin toi luteaalivaihe on 14vrk. Toi tiputteluvuoto on tosi ärsyttävää,mut nyt se näyttäis olevan poissa *koputtaa puuta*! Mut Lugesteronia voi siis määrätä myös epäsäännölliseen...

Yhteistyössä