Hakutulokset

  1. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mirameille onnittelut!! :flower: Samoin onnea ja plussatuulia kaikille muillekin :whistle:
  2. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea piuu, Naapurintyttö ja muut plussanneet!! =)
  3. puuhis25

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Mäkin kallistuisin Sintun kohdalla inasen enemmän poikaveikkaukseen :heart: Tosi kaunis maha sulla muutenkin!!
  4. puuhis25

    G: Milloin syke näkynyt?

    Meillä näkyi rv6+2, tarkka hedelmöittymisaika oli tiedossa!
  5. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    viivoja ihastelemassa pitkästä aikaa! Onnea kaikkille plussanneille! :heart: Itsellä melkein ikävä tuota jännitystä, kun odotti tuleeko testiin yks vai kaks viivaa.. :) plussaa kaikille toivoen -puuhis 12+6-
  6. puuhis25

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Tupulle ihania häitä!! :heart: Toivottavasti säätkin suosisivat!! Kestovaippoja ei taideta meillä käyttää. Hieno ajatus, mut käytännön toteutus ei taida olla ihan meidän juttu. Hieman tuntuu hassulle kommentoida tällaisia kun viikkoja kasassa peräti 7+4 :D
  7. puuhis25

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Kuinkahan kauan mulla menee, että pääsen kärryille teidän vaiheista.. :D No, täytyy lukea ketjua läpi jossain vaiheessa. Aika on mennyt kesällä hurrrrjan nopeasti, kun täällä jo Tupukin alkaa tuntea liikkeitä :heart: Näin äkkiä katottuna ihania kuulumisia on myös Hennulla, Vissylla ja...
  8. puuhis25

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Heipähei vanhat tutut :) Kirjottelin tuonne esikoista yrittämään -pinoon vielä keväällä (enää ei ilmeisesti oo koko pinoa?), kunnes häippäsin kun alkoi niin ahdistaa tärpittömyys. Tässä sitä nyt kuitenkin viimein ollaan, rv6+2 ja tänään nähty pieni :heart: sykkimässä ensimmäistä kertaa...
  9. puuhis25

    Kuvia plussatesteistä

    ^^no ku nyt kerran yllytetään, niin....! :D Testi toissapäivältä 7.8. Siihen loppui ilmeisesti mun testailut, kun raskaushormoni oli verestäkin mitattuna oikein mukavissa lukemissa! :heart: plussatuulia puhaltelee puuhis 5+4
  10. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea plussanneille! Minalolla ainakin selvä haamu siellä! =) WP, ihana tulos!! :heart: Pahoittelut negailijoillekin! :hug:
  11. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    ^voipi olla että teen, kun on niin epäileväinen olo aika ajoin =) Mullakin tuo tissikipu välillä hellittää vaikka viime yönä ei juuri nukuttukaan sen takia.. Varmasti sullakin on kaikki siellä hyvin :heart: Tiistaina varmaan kannattais tehdä se digi, niin ei sitten pelästy turhaan jos onkin...
  12. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onpas täällä ollut kiivas meno yöllä! :D Musta tää palsta on aivan ihana :heart: Täällä nimenomaan luodaan sitä toivoa onnistumiseen, vaikkei testeissä aina näykään mitään. Mä en taatusti ole tänään hätähousu, mutta himotestaaja kylläkin.. Tässäpä Pregcheck dpo20.. Tän varmaan luokittelisi...
  13. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mur-murille synttärionnea!! :flower: Kylläpä se täti päivän valitsi saapua :headwall:
  14. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Leo mulla on vasemmalla puolella ollut pahaakin kipua jo reilun viikon! Vihlaisee välillä niin, että pitää henkeä haukkoa. Lisäksi on lähes taukoamatta kuukautiskivun tyylistä poltetta alavatsalla.. Kumpa kaikki menisi hyvin :heart: Naapurintytön testeissä en valitettavasti näe mitään :(
  15. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea suski!! WP nyt mua alkoi huolestuttaa-- mainitsit tuon alavatsalla olevan poltteen. Mulla on ollut sellaista jo viikko ennen plussaa eikä juurikaan raskausoireita (mitä nyt väsyttää ja nälättää 24/7). Toivottavasti on kaikki kunnossa :ashamed:
  16. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    suski No tuon viivan minäkin näen! :) Varovaiset onnittelut! Toivottavasti huominen viiva näkyy jo vaikkei olisi tummennettu kuva! Mullahan pregcheck näytti haamua, vaikka pregnyliä oli veressa alle 10 yksikköä, vaikka testin herkkyys on muka 25. Digi on myös 25 joten ei ihme, että se antaa...
  17. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Nyt näkyy eufemialla selvä haamu, eilistä en nähnytkään =) Varovaiset onnittelut siis!! Suskilla en näe viivaa, mut eiköhän se siellä ole, jos muut sen näkevät! :D Onnea siis :heart: Tsirbun viivoista en kyllä ymmärrä, miksi päiväkausia näkyy haaleata haamua, jos ehkäisykin käytössä... :O
  18. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mun silmät (tai koneen ruutu) on ihan peestä, ku en näe haamua nuissa!! :) Ehkä sit digin teksti näkyis tännekki asti :D
  19. puuhis25

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    ^ei munkaan pregcheckit ole vahvistuneet dpo12-16 juuri lainkaan. Päätinkin jättää liuskat kauppaan ja testaa enää digillä, nouseeko viikot.
  20. puuhis25

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    ^^Hennun :heart: massua ihastelemassa! Et sä tuota kyllä enää salattua saa, sen verran söpö kumpu alkaa olla :heart:

Yhteistyössä