Hakutulokset

  1. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Jos joku täällä vielä kurkkii, niin tuhannesti onneakaikille äiteille!!! Mun synnytystarina löytyy tuolta lokakuisten pinosta, mikäli vielä joku haluaa muistella synnytyshetkiä :)...
  2. Kiippu

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Moikkis syyskuun sydänkäpysistä :wave: Olin syyskuisissa viimeisten synnyttäneiden joukossa (7.10). ja luulenpa, että tässä pinossa on tällä hetkellä enemmän niitä, joita synnytyskertomukset kiinnostaa ;) eli: Mulla ei ollut koko raskauden aikana minkäänlaisia supistuksia tai merkkejä...
  3. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    (.) 03.00 supistus, tasainen tihentyminen, 08.00 sairaalaan, 09.17 maailmassa uusi tyttö: 49cm, 3530g (41+3). Ihmeiden aika ei ole ohi :heart: Synnytys oli melko sujuva, lisää myöhemmin.. Kiippu ja kj (4h)
  4. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    mopotytölle hyvää käynnistystä!!! Ja kaikille, ketkä tänne sattuu vielä kurkkaamaan, ihanaa syyspäivää!!! Täällä mennään yhä vailla merkin merkkiä... Kiippu & kj (41+2)
  5. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomentaaa :) Mä pääsen ehkä maanantaina yliaikakontrolliin, jee. Yritin eilen varata aikaa, mutta sanoivat, että perjantaina vasta antavat ajan, jos maanantaina on silloin vielä aikoja jäljellä... Jos katsokaas synnytys tulee ennen perjantaita, niin mun olis sit tosi vaikea perua...
  6. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hurjasti onnea Pai :flower: Saittepa kivan synttäripäivän ja pikaisen synnytyksen.. ..alkoi ihan itseä jännittämään! Ja huomenta vaan kaikille! Täällä sitä möllötellään :) Kiippu & kj (41+0)
  7. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenta. Eliiisalle tsemppiä supistuksen parissa, nessulle ja mopotytölle suppareita, ja kaikille ihan mitä kukin vaan toivoo :) Toivottelee... (Hyvä haltija) Kiippu & kj (40+6)
  8. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Minäkin täällä olen mahani kanssa :) Tänään oon pahoinvoinnista huolimatta istuttanut tulppaaneiden sipulit ja pari syyskukkaa. Tuli vaan entistä oksumpi olo. Sitten palkitsin itseni leffalla.. ..45 min pystyin teatterissa istumaan, sen jälkeen noutaja tuli kun ei enää lyttyasento toiminut, et...
  9. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenia, huomenia :wave: Voi kurjuus, meidän neidillä alkoi eilen kunnon nuha, ja yö on mennyt tukkosesti :( Neiti lauleskeli muumeja meidän sängyssä eikä kyennyt nukkumaan.. Toivottavasti limantulo helpottaa ennen vauvan syntymistä.. Joka tosin mun puolesta sais tulla vaiks heti...
  10. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hyvä, hyvä Pai, toivottavasti ei tarvi sun juttuja nyt pariin päivään lukea ;) Ihanaa lokakuuta! Täällä ei minkäänlaisia oireita, että synnytys lähenisi.. FB.iin pääsee ainaskin jos ensin lähettää yksäriä täällä santulle ja santtu sit pyytää/hyväksyy FB-kaveriksi ja lisää sit sinne...
  11. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    santzuulle pikaista paranemista ja isot onnitelut pojasta :flower: Kyl meitä peränpitäjiä täällä piisaa.. Esikoinenkin syntyi käynnistettynä vasta 42+2, ja samanlaiset lopunajan tunnelmat mulla on nyt kuin 2v3kk sittenkin, joten musta ette eroon pääse :) Aamulla oon taas toivottamassa niin...
  12. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mädchenille onnistunuttta ja tuloksekasta päivää!!! Ja toki kaikille muillekin, varsinkin mahakkaille ;) Ja huomenta taas :) Eli tännepä ei kuumosia yhä edelleenkään. Joku halus eroon niistä harkkasuppareista.. ..mulle ne!!! Olis kiva tuntea edes jotain (tän jatkuvan oksuolon ohella). No max...
  13. Kiippu

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Moro, mä olisin niin halunnut nähdä teidän pieniä ja teitä. Mulla vaan on oma äiti tulossa pohjanmaalta hoitovalmiuteen meidän pikkuneidille (jos vaikka tässä joskus pääsis itsekin vauvahommiin). Eli mä en pääse tänään enkä huomenna :( Mut tulevaisuudessa tulen mielelleni mukaan...
  14. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Lämpimät onnittelu pikku-Ukosta Zophielle :flower: Huomenta kaikille! Täällä on melko ok yö takana, olipa hyvä nukkua vähän paremmin pitkästä aikaa (harmi kun piti herätä)! Ei merkin merkkiä vieläkään.. Mä voisin ottaa edes niitä harkkasuppareita, mut noup. Eilen oli normineuvola, siellä...
  15. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Isot onnittelut MioMiolle :flower: ja Talvicille :flower: Ja kaunista huomenta taasen muille =) Täällä on mies lähetetty töihin ja tyttö päiväkotiin, eli taas voi odottaminen itsekseen jatkua... Se vaan on niin selvää, miks tätä aikaa kutsutaan RASKAUDEKSI ja ODOTTAMISEKSI. Tää päivä...
  16. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenta, huomenta :) 40+0 olis meilläkin tänään täynnä... Mä päivystän täällä myös muiden kuulumisia, varsinkin niiden, keillä on jännät paikat ;) Lapsivesien menosta (eliiisa): Ei oo muunlaisia kokemuksia, kuin että kerralla valahti kaikki käynnistyksen yhteydessä. Iloa tiistaille...
  17. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mä haluun tollasen eijukeijusynnytyksen!!! Tässä odotellessa kun on alkanut myös aikalailla jännittämään tuleva koitos... Mä oon tosi turhautunut tähän tylsyyteen, ois niin kiva tehä jotain muutakin, kuin pötköttää sohvalla ja ruokkia tuota esikoista.. Olispa ees hyvä olo, niin aika kuluis...
  18. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Kuulostipa hyvältä synnytykseltä Suffi. Onneks olkoon tyttösestä! :flower:
  19. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    MioMiolle voimia ja tsemppiä synnytykseen! Täällä jatketaan vailla tuntemuksia. Kiippu & kj (39+6)
  20. Kiippu

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Lämpimät onnittelut MökinAkka! On tosi lohdullista kuulla noista "yht´äkkisistä" synnytyksen aluista, kun itsellä ei kerta minkäänmoisia merkkejä ole. Eli lisää samanlaisia lähtöjä kiitos =) MioMiolle sympatiat täältä! Meillä taitaa olla vähän samalainen tilanne päällä oman miekkosen kanssa...

Yhteistyössä