Hakutulokset

  1. J

    Joensuusta äitejä??

    Täälläkin olis yks äiti. Ite olen 24 ja tyttö ens kuussa vuoden :) Mamma seura kelpais itellekin ja varmasti tytsykin kaipailee kohta enemmän seuraa. En oo itekään oikein mitään kiinnostavia kerhoja löytäny ja muskaritkin tuntuu aina olevan täynnä..
  2. J

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Moikkis! Aattelin tulla itekin vähän ilmottelemaan kuulumisia. Eli rakenne ultra oli tuossa pari viikkoa sitten, kaikki oli kunnossa. Vauvalla vaan sattu olemaan just kuvaus hetkellä kauhee hikka mutta muuten oikein kuvauksellinen oli :D Ja tyttölupaus sieltä tuli niinkun olin koko ajan...
  3. J

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Hellou täältäkin! Ahkerasti käyn täällä lueskelemassa, mut jotenki sitä ei ite saa koskaan aikaseks mitään kirjotettuu vaikka asiaa joskus oliskin. Ite oon kans ihmetelly tota mahan koskettelua, tutut vielä ehkä jotenkin siedän vaikka sekin tuntuu oudolta,ihan kun joku tulisi läskejä...
  4. J

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Täällä ilmottautus taas yks uusi odottaja :wave: elikkäs: jema- 23- ensimmäinen- pkks ja laskettu aika olis siis 14.2 Tuntuu vieläkin jotenkin niin epätodelliselta tämä odottaminen. Mutta ehkä se tästä kun viikkoja alkaa lisää tulemaan ja masu kasvamaan enemmän. Ensi viikolla olis toinen...

Yhteistyössä