Hakutulokset

  1. Äksymaija

    Tiedätkö ketään naista joka olisi jäänyt miehettömäksi huonon maineen takia?

    En tiennyt ennen Mythagoa. (jos häntä lasketaan, kun en tiedä muuta kuin nimimerkin.)
  2. Äksymaija

    Miten Putouksen kaltaisessa koko perheen ohjelmassa kiroillaan ja höpötetään niin paljon seksistisiä juttuja,

    Tässä maassa asuu muitakin, kun lapsia. Joten myös ohjelmia suunnataan näille muille. Eikö Putous tuu joskus aika myöhällä? Kahdeksan maita? Meillä ainakin muksut nukkuu sillon. Ja loppuunsa meillä aikuiset päättää, koska se telkkari avataan. Puhuttaisiin koulussa sitten mistä hyvänsä...
  3. Äksymaija

    Pahin pelkosi tällä hetkellä?

    Siun pelko on siulle suuri. Ei tälläsiä voi viivalle asettaa, eikä tarviikkaan :)
  4. Äksymaija

    Riitoja, pettämistä ja tunne sielunkumppanuudesta

    Jonkinlaista epävarmuutta ja haluttomuutta sitoutua jostain syystä. Kenties tieto siitä, että tämä rakastumiseen liittyvät tunteet tuppaavat mennä itsellä ohi nopeastikkin, haluaa päästä eroon nopeasti ettei loukkaisi toista. Mutta on kuitenkin vaikea irroittaa, ja käyttäytyminen on...
  5. Äksymaija

    Pahin pelkosi tällä hetkellä?

    Syöpä. Ja ylipäänsä se, että mikä hitto mua vaivaa.
  6. Äksymaija

    Mitä ruokaa et voi vastustaa? Mikä kiljuu sulle jääkaapista asti?

    Viilis! Ei vaan voi olla syömättä jos niitä on.
  7. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Miä oon siulle niin kipeä muisto, että joudut tukahduttamaan miut ja kaiken miuhun liittyvän ajatuksistasi.
  8. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Muistan elävästi tilanteen, jossa sinulle olen moisen lausahduksen lausahtanut!
  9. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Yhden tunnet livenä, ja toisen netin kautta. :D
  10. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Lätäkössä, ihanan romanttista :kiss: En jaksa odottaa :heart: Hellokitty pallot ja possulemmikit, koristeltu stiga hääautona. :heart:
  11. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Joo, mennääks vaa :kiss:
  12. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äsken :laugh:
  13. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    ÄLÄ MENE SOHVALLE! Se mies ei sua sängyssä tapa. "Minä olen niiiiin uhrautuvainen, että nukun pienellä sohvalla, koska olen vihainen, eikä mies edes tarjoudu menemään siihen joten vedän lisää hmp'tä nokkaani." ...Ei näin.
  14. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Mit vit oikeesti? Sama kai se on kuka sopii, enempi miettisin kuka ne alottaa ja mistä hiton syystä. Ei ole normaalia olla viikkoa riidoissa, kenenkään kanssa. Asiat sovitaan heti, koskaan ei voi tietää mikä päivä on viimenen. Päätäni en tyynyyn länttää, ennen ku olen setvinyt asiat läpi...
  15. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Nimenomaan kerrottu. Ei kertonut. Siinä on sellanen homma ku näkemysero :D Nukut sohvalla, ja marmatat ku mies on siinä? Nuku sängyssä, ja sano miehelle että nukkuu sohvalla mikälisikäli se teidän tilanteen korjaa ettette samassa huoneessa voi edes nukkua. Ihme touhua tosiaa, mutta hei! Onnea...
  16. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Sanon vaan että ohhoh, ja vähemmän brenkkua. Jätä se sika. Mainio ratkasu. Ota koira tilalle, ne tykkää ku koko ajan roikutaan kii. Aijempi vastaukseni perustui mielikuvaan SINUSTA, sun miehestäsi en kuvaa voi luoda kun hänen tekstejään en ole lukenu. Te ootte kotona nytkin yhtä aikaa...
  17. Äksymaija

    Mies jättää usein yksin.

    Muutos lähtee aina itsestä. Vilkasu peiliin selvittää monesti monta asiaa. Siä todellakin olet ollut tässä ketjussa aika marttyyri, ja omistushaluinen. Se, että seurustelee, ei ole synonyymi omistamisen kanssa. Omaa aikaa saa ja pitääkin olla. Se on tervettä. Yksinkin voi luistella, tai...
  18. Äksymaija

    Kenellä on Netflix? Mitä teillä on "suosittuja netflixissä?"

    Jos on FB-tilin yhdistänyt, ni ne suositut tulee silloin ainakin kavereiden katsomista sekä omista valinnoista. Näin ainakin ystävällä, kun ihan alettiin asiaa tarkastelemaan :D Meillä vaihtelee nuo "suosittuja netflixissä" paljonkin, yleensä pelkkää lastenohjelmaa kun niitä sieltä tulee paljon...
  19. Äksymaija

    Oftan Chlora + alkoholi?

    Aivan mainio viesti, etenkin tuo vika lause! :D
  20. Äksymaija

    Eikö aikuisilla ole enää muita koulutusmahdollisuuksia työn ohessa kuin oppisopimuskoulutus?

    Ammattitutkinto näyttötutkintona on pääsääntösesti työharjottelua, eli siulla omalla työpaikalla. Suoritat 6 näyttöä, ja saat paperit käteen. Näytöissä on mukana siun työnantaja, sinä, sekä näyttömestari (yleensä oma opettaja), ja te kaikki kolme arvioitte näytön. Kannattaa katsella...

Yhteistyössä