Hakutulokset

  1. N

    Virkattuja eläimiä, onko tietoa mistä ohjeet???

    Mulla on pienenä ollut virkattu pieni hevonen, koko noin 10senttiä... nyt omat lapset tappelee tuosta yhdestä hevosesta ;) Olisko kellään tietoa mistä löytyis ohjeet tällaisiin??? Siis ihan kirjan nimi tai lehti... :)
  2. N

    Lapselle ulkovaatteet - kaavat etsin???

    Olisko kellään vinkki mistä löytyis "modernit" lasten ulkovaatekaavat??? Lähinnä vk-takki (ja housut)... koko 92/98cm ja 116cm.... :)
  3. N

    Suklaakuorrutus kruunukakun päälle... auttakaa :)

    Kakku jäi pinnaltaan kiinni vuokaan... ajattelin peittää "epäonnistumiset" suklaan alle... nyt en vaan löydä resepti :ashamed: Auttakaa.. vieraat tulevat 2tunnin päästä :ashamed: :ashamed:
  4. N

    Sektio ja vauva kantoliinassa.... vinkkejä???

    Systeri kysyi nevoja kantoliinailuun... vauva n 2vko ja syntynyt sektiolla, haava on bikiinirajalla.... 1/2 suunniteltu sektio.... Vinkkejä??? En itse osaa neuvoa kun ei ole sektiokokemusta :/
  5. N

    Edulliset ja hyvät digikuvat?

    Onko kellään joku hyvä paikka mistä saa "halvalla hyvää"??? Netissä mielellään.... Joskus näillä netti-kaupoilla on kampanja mihin tarvii joku koodi ;) näitäkin haen Kiitos!! B)
  6. N

    "Puudutus salvaa"???

    Muistan että sellainen olis olemassa... mutta minkä niminen ja saako sitä ihan näin vaan apteekista vai miten??? (Pitäis poistaa "molluskat".... :( )
  7. N

    ROVANIEMI, LÖYTYYKÖ YSTÄVIÄ?

    Heips kaikille!! Rovaniemeltä kaivattaisiin uusia tuttavuuksia. kaupunki on vanha tuttu, mutta muutama vuosi käytiin muuallakin kattelemassa. eli nyt siis ollaan niitä rehellisiä pohjoseen paluumuuttajia. itse olen 22 vuotta ja lapset 2,5 vuotta ja 11 kk. Kaipaisin päivisin ulkoilu seuraa...

Yhteistyössä