ROVANIEMI, LÖYTYYKÖ YSTÄVIÄ?

Heips kaikille!!

Rovaniemeltä kaivattaisiin uusia tuttavuuksia. kaupunki on vanha tuttu, mutta muutama vuosi käytiin muuallakin kattelemassa. eli nyt siis ollaan niitä rehellisiä pohjoseen paluumuuttajia. itse olen 22 vuotta ja lapset 2,5 vuotta ja 11 kk. Kaipaisin päivisin ulkoilu seuraa itselleni ja erityisesti lapsilleni :)

Jos vain kiinnostaa ja ystäviä ei ole liikaa niin vastailkaa ja tutustutaan lisää.

Um Amir
Heipä hei!

Kylläpä Rovaniemeltä etsitään ystävää, oikein kaksi ilmoitusta! Eli siis: olen 25 v. äiti ja poika 6kk. Mekin ollaan oltu kauan pois ja muutettu tänne takaisin puoltoista vuotta sitten. Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin kun omat vanhat ystävät katoavat tuonne Helsingin suuntaan. Jos haluat kirjoitella niin osoite on johanna.elrabah@pp.inet.fi

äippä25
Hei!

Täälläkin ilmoittautuu äiti ja kohta 8 kk poika. Kiva olisi saada seuraa kun päivät olemme pojan kanssa kaksistaan. Seuraa kaipaamme ulkoiluun, kaffitteluun ja poika leikkeihin. Me asumme Saarenkylässä. Kirjoittele jos kiinnostaa tutustua!! os. merja79@hotmail.com

aleksin ja aaron mam
täällä yksi mamma kaipaa juttuseuraa ja lapsille kaveria =) asumme korkalovaarassa,okt,olen 28v 4v poika ja 1v poika
ja isä 30v .

meilatkaa! =)

katja.puotiniemi@pp.inet.fi

Hei vaan kaikki jotka olette vastanneet minulle.
Kiva että edes Joitakin ystäväehdokkaita löytyy rovaniemeltä, mutta maillaillahan saa teillekin päin kun kaikki ( osa vastannut ) eivät kuitenkaan vastaa :(
Missä vika vai eikö "persoonani" kiinnostanutkaan ?

heippa vaan kaikille! tääläkin olisi yksi mamma vailla juttuseuraa ja kahvisteluseuraa. Uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita ja piristävää. Asumme korkalovaarassa, vasta mekin olemme rovaniemelle muuttaneet vaikka alunperin ollaan kyllä täältä pohjoisesta kotoisinkin. =)
Joten laittakaahan mailia tulemaan ja tutustellaan. Poitsuni on 10 kuukautta vanha ja itse olen 23 vuotta. Kirjoittelemisiin.

siru.miu@suomi24.fi

Heips!

Täällä ois myös äippä joka kaipais seuraa ja tytär on 2,5v. Odotan toista ja olisi aikaa kirjoitella kun ei enää paljoa jaksa lähteä kotoa mihinkään (rv 36). Joten kiinnostuneet kirjoitelkaa!

oili.uusiportimo@luukku.com

nasuamma
Hei löytyykö lisää ystäviä. Olen tosiaan kirjoitellut kaikille, mutta eipä kovinkaan moni ole sitten enää vastaillut takaisin. ( niinkuin jo aikaisemminkin mietiskelin ) Mutta toivottavasti joku löytyy joka on kiinnostunut tapaileen ja viettämään aikaa lasten kanssa ja saamaan uusia ystäviä.

Heippa. Täällä olisi 19.vuotias äiti ja poika 2-vuotias. Yritin lähetellä sulle meiliä, mutta en ole varma tuliko se perille asti. Jos uusi ystävä ja seura kelpaa niin laita meiliä :)

elisa_vuorinen@luukku.com

Mie olen 27-vee äippä, poitsu on 1v 4kk. Asustellaan Korkalovaarassa.
Olin juuri aikeissa laittaa tänne ilmon, josko löytyisi uusia ystäviä! Saa ja pitää kirjoitella! yv tai sp: marjaana.annanpalo@elisanet.fi

Yhteistyössä