Hakutulokset

  1. M

    Minkä ikäiseksi synttäreitä kavereille?

    Hei! Olin itse myös ajatellut, että ensi keväänä, kun esikoiseni täyttää 10 vuotta, että ne saa olla viimeiset lastenjuhlat. Seuraavina vuosina, voi sitten käydä vaikka parin parhaan kaverin kans elokuvis tai syömässä tai jotain, jos haluaa. Isovanhemmille kakkukahvit varmaan niin kauan...
  2. M

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    Täälläkin yksi riksulainen... Kaks poikaa(-02,-08) ja laskettu aika 10.12.2011
  3. M

    Te joilla raskausmyrkytys/kohonnut verenpaine raskauden aikana, miten seuraavassa raskaudessa?

    Hei Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa ihan viime metreilläkin verenpaineet tosi hyvät... kaks päivää ennen synnytystä 130/85 ja muutenkin kaikki meni ihan helposti. Toisessa raskaudessa alkoi supistella ja verenpaineet alkoi nousemaan 29+ viikolla ja olo huononi tosi nopeasti. Virtsassa...
  4. M

    Miten sais tuon pojan juomaan??

    Aika uskomatonta toiminta. :O Pitäisköhän sun vielä yrittää soittaa teidän lääkärille ja kysyä kotiin adrenaliinia, kun jo kertaalleen reaktio mennyt hengitysteihin... Voimia teidän perheelle!
  5. M

    Miten sais tuon pojan juomaan??

    Koskas teil on se altistus aika? Oliko lääkäri sitä mieltä, että kotona pakko kokeilla?!? :O Meidän lääkäri sanoi, että maito kokeillaan AINA sairaala olosuhteissa, jos menee hengitystiet tukkoon... Kai teille annettiin se epipen resepti, jos tulee ns. vahinko kokeiluja?
  6. M

    FB/kahvi/puistokaveria Riihimäki/Herajoki

    Hei! Olen hoitovapaalla oleva äiti ja minulla on 9vuotias ja kohta 3-vuotias poika ja laskettu aika 10.12.2011. Nyt kun koulut taas alkoi ja lomat loppui on nuoremman pojan kaverit kortilla... (veli koulussa ja naapuristakin kaverit hoidossa tai eskarissa tai koulussa) Olisi kiva saada...
  7. M

    Miten sais tuon pojan juomaan??

    Hei! Olikos sinun pojalla kuinka nopeasti reakoiva allergia? Ja minkä ikäinen hän nyt on? Ensinhän kannattaa kokeilla kasvoille ja rintapieleen ja sitten hieman huuliin ja jos jo siitä tulee paljon utrikarianäppyjä tai iho menee rikki, niin en suosittelisi kotioloissa sitä juottamista... Meidän...
  8. M

    Ruokavalio dietti

    Hei! Riisiä ei yleensä tarvi jättää pois, eikä maissia. Riisimaito kannattaa ottaa omaan ruokavalioon (sopii kahviin, ruoanlaittoon,leivontaan ja vaikka muroihin). Parhaiten varustelluista kaupoista löytyy paljon erilaisia gluteenittomia, soijattomia, kananmunattomia ja maidottomiakin tuotteita...
  9. M

    Mitäs nyt sitten???

    Hei! Kannattaa tosiaan alkaa kokeilemaan 'erikoisempia' viljatuotteita.. Olen itse löytänyt paljon tuotteita meidän pojalle nettikaupasta: Etusivu | Trevesta Oy Sieltä löytyy aikalailla kaikkea allergia perheeseen sopivaa. Toivottavasti jotain löydätte kiireesti! Onnea ja voimia kokeiluihin!
  10. M

    Maitoallergian tutkimisesta

    Meillä alkoi nuorimmainen oireilla n.2kk iässä. Neuvolassa sanottiin vain, että hormoonit ne puskee ihosta läpi... Sitten vasta, kun oli koko poika(n.3kk) päästä varpaisiin täynnä jos jonkinlaista näppyä, otettiin meidän huoli tosissaan. Terveyskeskuslääkäri käski lopettaa imetyksen samantien ja...
  11. M

    Miten saa ultrassa käytetyn geelin pois housuista?!?!

    Hei! Olen nyt pariin kertaan yrittänyt pestä ultrassa käytetyn geelin pois housuista jotka ovat 95% puuvillaa ja 5%elastaania. Harmittaa melkoisesti, kun ei ole kovinkaan kauaa, kun ostin kyseiset housut... Ei ole aiemmissa ultrissa moista tapahtunut (6ultraa takana)... Ja oudointahan tässä on...

Yhteistyössä