Hakutulokset

  1. L

    Mitä kun aikuisen korvatulehdus ei tahdo parantua?

    Itse olen ollut penskasta saakka korvalääkärin ns kanta-asiakas. On ollut korvatulehduksia, angiinaa poskiontelontulehdusta yms hauskaa. Poskiontelot on punktoitu 11 kertaa aikuisiällä, korvia on puhkottu, kerran ollut liimakorva ja putket olleet tähän mennessä aikuisena kolmesti ja nyt...
  2. L

    Matala verenpaine ja syke korkea!

    Mulla kanssa viime yönä säikäytti kun pulssi tako hulluna. Mittasin verenpaineet kotimittarilla 87/79 ja pulssi 110. Ylipainoa mulla on ja olen raskana viikkoja 23+1. Voi olla sitäkin että olen juonut taas kerran liian vähän, siitä on mulle neuvolassa sanottu ennenkin mutta kun ei janota, enkä...
  3. L

    miten selvitä keskenmenosta? :(

    Itse menetin lapseni eilen, kirjoitin pitkän sepustuksen toiseen ketjuun. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1277858-miten-selvita-keskenmenosta/
  4. L

    Miten selvitä keskenmenosta?

    Itse menetin lapseni eilen. Kävin tiistaina keskenmeno epäilyn vuoksi yksityisellä lääkäriasemalla ultrassa ja yleislääkäri kertoi sisätutkimuksessa nähneensä limalötin jossa veriviiruja. Laittoi gynelle joka katsoi ultralla (sisäkautta) että kaikki on hyvin eli sikiö liikkuu normaalisti...
  5. L

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Täytän marraskuussa 36 ja viikonloppuna sain plussan raskaustestiin jonka mukaan hedelmöitys on tapahtunut 5 vko:a sitten tai aikaisemmin. Nyt ollaan jo viikolla 27 ja vauva liikkuu hyvin vaikka välillä onkin epäilyttänyt monesti että saanko mentyä tämän raskauden kunnialla läpi, hyvältä näyttää.

Yhteistyössä