Hakutulokset

  1. K

    ?? Neljättä kuumeilevat 2015 ??

    Täällä yksi neljännen kuumeilija. Yritystä ei ole jos keskeytettyä yhdyntää ei lasketa :D Ja jokaikinen kuukausia toivon salaa, että yks pikkanen olis mukaan päässy, mut turhaahan se on :P meillä on 09, 11 & 13 syntyneet lapset :)
  2. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mitäs saraheinälle kuuluu? entäs muille? :) Täällä junnataan vaan paikallaan ja minä tyttö vaan jahkailen :D edelleen keskeytettyä käytetään ja haaveillaan :)
  3. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    saraheinä, onnea plussasta :) Jos nyt jättäis ehkäisyn kokonaan pois ja tärppi käviskin kovin pian niin esikoinen olis meillä sitten himpun päälle 6, kakkonen 4 ja kolmas reilut 2 ja silti välillä mietin että onko se liian pieni ikäero :) mut sitten toiselta kantilta kun aattelee niin mä en...
  4. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    saraheinä, neljäs lapsi tuntuu niin suurelta muutokselta tähän kun kaikki alkaa olla jo niin helppoa näiden kolmen kanssa. Että jos oliskin hyvin pian raskaana niin mietin että olisko neljä lasta kuudessa vuodessa niin nopeasti. Mies töissä ja mä neljän kanssa kotona kuulostaa todella hurjalta...
  5. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Hiljaista tällä neloskuumeilijoiden ketjussa. Missäs kaikki luuraa? :) Nyt täytyy sanoo että mua hieman harmittaa.. Mun normaalikierto on ollu viimiset puolisen vuotta 27-28 noh tää kierto veny peräti 31. Mä jo melkein elättelin toiveita että olis vahinko käyny :D Mutta ehkä parempi näin että...
  6. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Whisky, toivottavasti sieltä plussaksi muuttuisi :) peukut pystyyn vaan! meillä kumi satunnaisesti käytössä. Siis ainakun jaksaa vaivautua sen hakemaan kaapista. :D Keskeytetyllä on nyt menty jonkinaikaan. Mutta eipä se varmaan mua ainakaan raskaaksi asti saata :D Vaikka sitä välillä hiljaa itse...
  7. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Täällä ei ole myöskään yritys käynnissä. Haaveilua vain siitä neljännestä. Tällä hetkellä itsellä on laihdutus urakka menossa ja sitten sen jälkeen täytyy katsoa uudestaan olenko vielä haluamassa neljännen lapsen. Niin ja meillä on myös kolme samaa sukupuolta olevaa lasta, tyttöjä kaikki :) ja...
  8. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Meillä on kaikki lapset syntyneet kesällä niin toisaalta olisi ihana kokea myös talvivauva. Mutta just se sana talvi kuulostaa mun korvaan tosi kamalalta :D Kesällä kaikki on ollu niin helppoa kun on saanu lähteä melkolailla samantein ulkoileen ja ei oo tarvinnut kamalasti vaatteita pukea yms...
  9. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mä oon ollu koko aikuisikäni ylipainoinen ja niin olen ollut siis joka kolmessa raskaudessakin. Jokaisen raskauksien välissä oon koittanu painoo pudottaa mut huonolla menestyksellä. Onneksi kaikki raskaudet on menneet hyvin eikä vaivoja ole ollut. Nytkin tässä neljättä kuumeillessa...
  10. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Hei, mahtuisko yks neljännen kuumeilija mukaan joukkoon? :) täällä tällänen "ikuinen kuumeilija" tai no kyllä mä toivoisin että tää kuume joskus loppuis.. ainakin neljännen jälkeen. Kotoa löytyy jo kolme lasta (09, 11, 13 syntyneet.) ja siksi täällä vaan tällä hetkellä kuumeillaan ja yritystä ei...
  11. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Kuulosta niiin tutulta tuo herkuttelu vaikka hyvin tietää että painon ei tarttiis nousta :( joulu ja uusivuosi meni herkutellessa aika reippaastikkin. Mullakin olisi sokerirasitukseen meni jossakn vaiheessa. Olisko se sitten viikoilla 26-28, muistaakseni. Ensi viikko jo alkaa pikkuhiljaa...
  12. K

    Ystäviä Oulusta?

    Täälläkin uusia ystäviä kaipailtas :) Oon 25vuotias ja mulla on 09 & 11 syntyneet tytöt. :)
  13. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Mitäs tänne odottajille kuuluu? tänne ei mitään ihmeempää.. tasasta menoa.. perjantaina olis neuvola niin pääsee taas sydänääniä kuuntelemaan :) olis mulla doppleri kaapissa, mut sitä tulee harvoin käytettyä.. jos vaikka iltasella rauhassa kuuntelisi. liikkeitäkään en oikeestaan tunne vielä...
  14. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Mulla taas ruoka on alkanu maistumaan vähän liiankin hyvin ja herkut kans :/ onneksi paino tähän asti pysynyt samassa kun raskauden alussa. Mut kyllähän se alkaa nopeeasti nousee jos melkein joka päivä herkuttelee. :( joten parempi alkaa hieman katsoa mitä sitä suuhunsa pistää ettei loppusalla...
  15. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tervetuloa mukaan uusille odottaijlle! :) Mukava kuulla että raskaudet menneet kaikilla hyvin ylipainosta huolimatta :) itselläkään ei ole ollu sokerissa edellisissä raskauksissa mitään häikkää eikä muissakaa jutuissa. Minä tässä jo odottelen vatsan kasvua innokkaana. Edellisissä...
  16. K

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tää ketjuhan tuntuu ihan omalta :) elikkä täällä kolmatta lasta odotellaan ja la olis toukokuun loppupuolella. BMI ollut jo vuosikausia siinä yli 30.. kovasti on yritetty laihduttaa mut toisinaan tuloksetta. Saanu painoo putoomaan mut sit taas noussu samoihin lukemiin kun ennenkin. Mulla siis...
  17. K

    Äitejä Oulusta!

    mymmeliini86 jos sinua kiinnostaa niin viestittele ihmeessä tuonne laatikkoon :)
  18. K

    Oululaisia äitejä..

    Täällä olis kans yks oululainen äiti vailla juttuseuraa/kavereita. Itsellä parivuotias tytär ja vajaa kolmiviikkonen tyttö :)
  19. K

    Äitejä Oulusta!

    RiksuNA, täällä olis ainakin yksi äiti joka olis kans vailla kavereita :) pistähän viestii tuonne laatikkoon jos kiinnostaapi :)
  20. K

    Äitejä Oulusta!

    Onnea Mims tulevasta pikkuisesta! :)

Yhteistyössä