Hakutulokset

1. N

mies jätti tänään...

\ Kiitos viestistäsi :) Kaiketi syitä oli molemmissa.. niin kai se yleensä pariuhteessa on. Monia, monia oli kuitenkin kaikkiaan syitä ja tämmöiseen ratkaisuun päädyin...enkä kyllä yhtään ole katunut!
  2. N

mies jätti tänään...

Itsekin vasta eronnut ja yksi lapsi. Itse tosin olin "jättäjä" :ashamed: Jos haluat jutella enemmän, niin nnistuu :) Voimia sinulle :hug:
  3. N

Heipat!

Mä syön juuri kolmatta laattaa kyseisiä pillereitä. Mulla tuli ekat menkat puoltoista kuukautta pillereiden aloituksen jälkeen, vuoto oli normaali. Eli ainakin eka väli oli normaalia pidempi ilamn menkkoja, en valita :) Muutenkin pilsut on sopinu mulle hyvin, ainakin toistaiseksi.
  4. N

rytmihäiriöitä

Mulla oli raskausaikana pikkuisen ylimääräisiä rytmihäiriöitä. Ihan hyvälaatuisia. Lääkäri sanoi, että niitä on kaikilla, osa ei vain niitä tunne. Eli tuskin syytä huoleen :) mutta ainahan ne on hyvä tutkituttaa.
  5. N

mitä ajattelisitte..

Hmm.. epäilisin...
  6. N

saatko aina?

\ Ensin, vastaus ap:n kysymykseen.. saan kyllä, oikeastaan aina. "Orgasmittomuus" on monen naisen ongelma, ei se todellakaan "tarvi" traumaa, ettei saa orgasmia. Sitä en sitten osaa sanoa, miksei kaikki saa, ja mitä asialle vois tehdä. Mutta älä nyt mieti olevasi ainoa asian kanssa... siis...

Yhteistyössä