Hakutulokset

  1. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Mä laitoin yksärin niin, et menin oman profiilin kautta viesteihin ja siellä tein uuden viestin ja vaan kirjotin vastaanottajan nimimerkin tyhjään kohtaan. Meni perille :)
  2. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Uusille tervetuloa!! :) Kyllä se pahoinvointi OmaAurinkoinen voi alkaa aikaisin. Mä alotin ällöilyn ihan muutamassa päivässä plussasta. Yllätti ittenikin! Oli kurjaa aamulla ja illalla ja aaltoina välissä. Nyt 6+ viikolla paheni hurjana ja on nonstop oikeastaan. Todella kamala olo! :(...
  3. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Uusille tervetuloa kaikille yhteisesti! :wave: Iloksi toivottavasti olot helpottaa huomiseksi. Kurjaa :( NeitiPelargonia pidän kauheesti peukkuja, ettei tarkottas mitään pahaa!! :hug: Hössötysasia Mä kyllä kestän ja ehkä kaipaankin pientä hössötystä, mutta en vielä missään nimessä tässä...
  4. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Mielialat heittelee täälläkin! Oon jotenkin herkillä tunnepurskahduksille ja samaan aikaan kuitenkin oudon rauhallinen. Yks iso stressi poistui elämästä hiljattain, mikä varmaan osansa tekee myös. Mieskin tossa eilen sano, et ihana nähdä, kun oon rento ja nauran. Niin mustakin on kiva olla...
  5. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Ihanaa, kun meitä alkaa olla jo monta! :) lilo on sama fiilis. Alkanu epäillä asiaa vaikka tää paha olo ei kyllä tyhjästä oo. Mut silti jotenkin on niin kauheen epäuskonen olo. Varsinkin, kun tästä on jo ääneen puhunu virallisiin paikkoihim, niin jotenkin hurja olo. Onko tää oikeesti tätä...
  6. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Nyt on sitte neuvolaa varailtu ja sellasta. Kamalan jännää! Mutta nyt samalla iski ahdistus, että entä jos en ookaan raskaana? Tein kuitenkin ne kaks negatestiä kahen päivän välein ennen sit testejä nro 3 ja 4, jotka tein samasta näytteestä taas kahen päivän päästä ja positiivisia molemmat...
  7. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Emmä lilo olis huolissani. Mullakin ainakin on vaihdellu tuntemukset. Mahakivut tulee ja menee ja samoin buubsien särkeminen vaihtelee pitkin päivää ja päivittäin. Eiköhän oo ihan normaalia. On itelläkin kyllä hurjan vaikea hahmottaa tätä asiaa. Kamalan pitkä kaksviikkonen sinne varhaisultraan..
  8. V

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Moi kaikille! Ihanaa, että tällänen ryhmä jo löytyi :) Mulla on raskausoireita ollu viikon pari, tissit kipeinä, omituisia mahakipuja, kummallisia huonon olon aaltoja ja väsymystä pikkusen. Innokkaana aloin testailla, kun menkat lähiaikojen kiertoihin verrattuna oli myöhässä, mut ensin...
  9. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Moi kaikki vanhat ja uudet! Ja onnea vauvan jo syliinsä saaneille tätäkin kautta :flower: Mä oon pitkään täällä foorumin puolella vaan taustaillut, jossain kohti oli karsee väsymysvaihe menossa ja silloin sitä ei jaksanut yhtään mitään.. Ja jotenkin enempi reagoi silloin fb:n puolelle ja...
  10. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Ja toi karkin syöminen! Mulle maistuu joka päivä kyllä enempi tai vähempi makea.. joulusuklaita on vielä monta laatikkoa tossa pöydällä, mutta hupenee kyllä hyvää tahtia! Joka päivä tulee herkuteltua. Mä oon aina ollut namihiiri, mutta aikamoista se touhu on nyt ollut koko ajan. Lisäksi koko...
  11. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Mäkin laitoin liittymispyynnön kerhoon :) Jäänyt kirjoittelu TAAS vähemmälle, kun ei oo koneen edestä löytynyt tarpeeksi kolotusvapaata asentoa.. Vuodenvaihteessa iski kovasti päälle jotain ilmeisesti nivus- ja liitoskipujen tyyppistä ja yhtä aikaa sellaista sähkömäistä kipua alaselästä...
  12. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Kuplivaisen ihanaista uutta vuotta 2012!!!! Toivotteleepi Vanillac ja Masupapu 29+1
  13. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mulla jäänyt taustailuksi tällä puolella menneellä viikolla, enempi pikakommentteja heitellyt sinne fb:n puolelle. Jotenkin on ollut niin väsynyt olo, ettei oo saanut aikaseksi kirjotella. Lueskellut kyllä :) Eilen olin supertouhukas, kun siivoilin, tein laatikoita ja kakkua ja pesin pyykkiä...
  14. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Meillä oli neuvola tänään. Tällä kertaa oli jotku uudet naamat sekä neuvolalääkäri että se hoitaja. Ens kerralla päästään taas omalle terkkarille. Oli nääkin ihan mukavia, mutta kyllä se oma tuttu hoitaja vaan on silti aivan eri asia. Kaikki on kunnossa vaikka viime viikon lopulla...
  15. V

    Miten ootte selvinnyt kamalasta pahoinvoinnista :( :(

    Tiedän tunteen! Mulla ei auttanut oikeastaan mikään siihen pahoinvointiin ja kuvotukseen. Paitsi aika. Mä kärsin siitä about alusta noin 15 viikolle asti, sitten se hiukan helpottui ja loppui kokonaan viikon 17/18 aikoihin. Mä yritin suunnilleen kaikki vinkit, mitä googlettamalla löysin...
  16. V

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Mäkin lähden mielelläni mukaan tapaamiseen, jos vain teidän sopima aika passaa mun kuvioihin! :) Laittakaas siis ehdotuksia kehiin.
  17. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Ihania masukuvia täällä! :) Ja tervetuloa uusille! Meillä on vielä miettimättä tuo ristiäismekkoasia.. Tarttis sitäkin mietiskellä kyllä. En ole varma, onko saatavilla millaista kiertävää mekkoa mun tai miehen suvussa. Fluoritabletteja mäkin syönyt joskus pienenä, muistaakseni...
  18. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    elsama - Mä sain äitiyspakkauksen viikossa. Mä ite täytin pelkät paperilomakkeet ja palautin ne virkailijalle Kelan toimistoon. Muista jutuista samassa hakemuksessa ei kyl oo tullut mitään päätöksiä, näkyy vaan listattuna siinä sivupalkissa sähköisessä asiakaspalvelussa. Imetysliivit: Muakin...
  19. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Myrmeliini ja möhkö89 tervetuloa! Aina mahtuu mukaan :) Mulla miehen kanssa oli 4 yhteistä vapaapäivää just. Hoidettiin kaikki asioita ja juostiin siellä sun täällä.. Ihanaa ja samalla niin pirun raskasta ja väsyttäväistä. Täällä olikin taas kasapäin luettavaa :) Mariaja mä jossain kohti...
  20. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Huomenta kaikille! Lueskelin illalla tekstejä ja nyt on pää niin jäässä, etten muista, mitä meinasin kommentoida. Väsähdin eilen kesken ja jäi kirjottamati :P Kiitti mesisa vinkistä! Tarvii varmaan koittaa itekin päästä tonne Prismaan kattelemaan, jos jotain kivaa löytyis. Olipahan taas...

Yhteistyössä