Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2021

    Eka ultra takana. Kävin aiempien komplikaatioiden vuoksi nyt rv 10. NT-ultra vähän myöhemmin. Yllätys yllätys - sikiöitä löytyi 2!! Oon itkenyt ja nauranut vuorotellen. Odotus alkoi odottamatta ja nyt heitä onkin kaksi. Yritän pureskella juuri saamaani tietoa. Huh. Voisin ehkä liittyä jo...
  2. T

    Maaliskuiset 2021

    Tervetuloa uusille! Pahoittelut heille, jotka joutuvat poistumaan ketjusta :( Täällä kertomisen suhteen tilanne on se, että kellekään ei voida kertoa. Kukaan ei enää ymmärrä (koska kyseessä niin mones lapsi), ihmetellään vaan et "vieläkö". Tuntuu tosi pahalta, kun onnitteluja ei tule kuulumaan...
  3. T

    Maaliskuiset 2021

    Täällä odotetaan et syksyn harrastukset alkaa! Saa hieman omaa aikaa :) Harrastan joogaa, viimeksikin raskausaikana. Toki jotkut liikkeet pitää jättää pois/soveltaa kun vatsa alkaa kasvaa. Ajattelin jatkaa joogaa vuodenvaihteeseen saakka. Ja sitten jäädä tauolle.
  4. T

    Maaliskuiset 2021

    7.viikko menossa ja nyt se armoton väsymys alkoi. Sellainen voimaton olo kokoajan. Nukuin päiväunet pienten kanssa, mutta edelleen väsyttää. Turvotus on järkkyä! Onko muilla? Koko vatsan alue on iso kuin pallo, aamusta iltaan. Mekotkaan ei kätke turvotusta. Plääh. Viikonloppuna juhlitaan kahden...
  5. T

    Maaliskuiset 2021

    Miun esikoinen on 16v ja tämän hetkinen kuopus täyttää pian 1v. :)
  6. T

    Maaliskuiset 2021

    Täällä uusi eilen plussannut, joka ei vielä uskalla liittyä fb-ryhmään! Menossa oletettavasti 5+2 nyt. En oo uskaltanut miehellekään vielä kertoa, koska hän on jonossa vasektomiaan! Koronan vuoksi aika siirtyi ja tässä nyt sitten näkyy tulos Itse oon positiivisin mielin vaikka olin jo ehtinyt...
  7. T

    Elokuiset 2019

    @Marlauri, uskalsin vihdoin laittaa pyynnön fb-ryhmään kun sydänäänet neuvolassa tänään kuultiin! Viikkoja nyt 9+3 :) Helpotti kovasti, etenkin kun varhaisultrassa ei käyty. Niskapoimu-uä 2 viikon kuluttua.
  8. T

    Elokuiset 2019

    Huh, tännehän on tullut paljon uusia viestejä! Kiva, että uusia odottajiakin on ilmaantunut :) Itse en ole vielä fb-ryhmään liittynyt, katsotaan kun sydänäänet kuulen ni josko sitten. Oma vointi on todella vaihteleva. On päiviä, jolloin tuntee jaksavansa ja saa käytyä esim. kylpylässä koko...
  9. T

    Elokuiset 2019

    Kuvotus vaan pahenee! Viikkoja jotain 6+ nyt. Ärsyttää kun olotila lamaannuttaa monta kertaa päivässä eikä kykene tehdä mitä haluais/pitäis! Mies salaa vaan hymyilee kun viimeeksi manasin et ei enää ikinä tätä oloa. No ei näköjään :D Voi olla et ikäkin (37v) jo antaa oman lisänsä. Kuopus on 1v...
  10. T

    Elokuiset 2019

    Soitin perjantaina neuvolaan. Nyt olis 5+6 menossa. Eka aika tammikuun alussa. Varhaisultraan en ole menossa (lähes kaikki muut ootte?!). Oireina lähes kokoaikainen kuvotus, ruokahaluttomuus, väsymys ja rinta(imetys)kipu, kun imetän vielä kuopusta. Eikä maitokaan heru enää helposti. Väsymys ja...
  11. T

    Elokuiset 2019

    Ilmoittaudun varovasti mukaan! Plussasin sunnuntaina, nyt viikkoja 5+. Pari kuukautta sitten kemiallinen raskaus, joten vielä en uskalla tästä plussasta iloita. Oireita on kylläkin: kuvotus (etenkin jos en syö kevyesti vähintään 2h välein), nännit kipeät (imetän kuopusta vielä) ja armoton...

Yhteistyössä