Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea Viola ja Tea!! Ihania vauvantuoksuisia hetkiä perheisiinne!
  2. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Täälläkin poksuu 34:) Mukavaa äippäloman alkua Epa! Minulla alkaa tasan viikon päästä=) Jospa Tea84 ei olisi ainakaan sitä mahatautia;) Sipsunen kyseli paineentunteesta alapäässä. Minulla oli kerran yöllä kipukohtaus, joka kuulosti samanmoiselle kuin sinulla. Ei ollut rehellinen...
  3. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Punakaneli kyseli perätilakokemuksista. Meidän kakkonen oli vaihtelevasti perätilassa loppuraskaudessa. Perätila huomattiin ultrakäynnilla H31 ensimmäisen kerran. Sen jälkeen jätkänpätkä ehti möyryillä itsensä suunnilleen jokatoiseksi nlakäynniksi vuorotellen RT ja PT. Vielä viikolla 37 hän...
  4. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea vauvansa jo saaneille!! Tuntuu hurjalle että oikeasti aletaan olla jo vähitellen jakautumassa mekin :) Vauvan tarvikkeista: Meillä vaunut, kaukalo, rattaat kaukalolle :), sitteri, pinnasänky, patja, hoitopöytä, kehto odottelemassa vaan esillelaittoa. Nyt vievät yhden huoneen kokonaan...
  5. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Moi kaikille! Aktivoituisin keskusteluun mukaan :) Kirjoittelin ihan alkuraskaudessa ehkä kerran, pari tänne. Työt ja pahoinvointi veivät kuitenkin ajan niin etten jaksanutkaan muuta kuin lukea teidän muiden kuulumisia. Olen 34 vuotias kahden kouluikäisen lapsen äiti ja meille on tulossa...
  6. N

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei kaikille, Olen uusi täällä ja vasta lueskelin juttujanne päästäkseni mukaan. Todella aktiivista kirjoittelua! Kiva :) Olen 34v kahden lapsen äiti (8- ja 10-vuotiaat). Kolmannesta lapsesta ollaan puhuttu jo parin vuoden ajan, mutta vasta tänä keväänä uskallettiin tehdä lopullinen päätös...

Yhteistyössä