Hakutulokset

1. J

Vatsavaivoja

Hei... Meidän piika on nyt reilu vuoden ikäinen ja meillä oli myös imetyksen kanssa suuria ongelmia jonka vuoksi saikin sitten korviketta. Meillä oli aivan vastaava tilanne kuin teillä. Kokeiltiin kaikki kaupan valmismerkit läpi jonka jälkeen lastenlääkäri pikkujätissä kehotti kokeilemaan...
  2. J

Kesäkuun kastehelmet 2012

Minullakin poitsu on nyt 2kk 12 pvä vanha ja oon painiskellut samanlaisten asioiden kanssa täällä niinkuin tekin. Mietin just tuota että koska uskaltaisi alkaa sekottaa iltamaidon sekaan hieman velliä... Minkä ikäisinä olette antaneet. Neuvolasta sanoivat että ennenhän kiinteitä suositeltiin...
  3. J

Vauvan kanssa kotiin, mikä yllätti eniten?

Hei ihan kuin kirjoittaisit mun elämästä tällä hetkellä... Joka ikinen kohta kyseisessä listassa osuu kohdalleen täällä... Oon ollut ihan lippu kun pikkuinen kitisee masuaan ja tosiaan niitä päiväunia ei nuku juurikaan. Syliin kyllä nukahtaa mutta kun yrittää nostaa sänkyyn tai rattaisiin...
  4. J

Rv 35 ja patti kainalossa

Eli olen nyt raskaana viikolla 35. Ja tänään huomasin vasemmassa kainalossa herneenkokoisen patin, joka on siis ihon alla. Onkos muilla ilmennyt samanlaisia ja voiko liittyä jotenkin raskauteen? Mietin että soittelenko neuvolaan huomenna vai ihan yleislääkärille... Paniikkihan tässä jo kerkesi...
  5. J

Raskaus ja vatsatauti

Eli pari päivää sitten alkoi kohtalaisen raju vatsatauti. Ruuan jälkeen oli vatsa ihan turvoksissa ja illasta lähtien sai istua vessassa. Tätä kesti noin vuorokauden eikä tosiaan mikään pysynyt sisällä. Eilen oli jo hieman parempi olo ja uskalsi hieman syödä mutta sitten viime yönä ei pystynyt...
  6. J

onko syytä huolestua?

Olen raskaana ja viikkoja kasassa tänään 6+5...Kävin keskiviikkona ultrassa jossa pikkuisen syke jo näkyi. HUolen aiheena on siis se kun koko alkuraskauden aikana rinnat ovat olleen aivan älyttömän kipeät. Sitten tänä aamuna herätessäni ne eivät oleet enään ollenkaan kipeät, turvoksissa kyllä...
  7. J

Lugesteron...

Siis normaalikierrossa kuukautisten kuuluisi alkaa kaksi viikkoa ovulaatiosta...Mutta kun sitä normaalikiertoa ei ole.. Eli siis ymmärsinkö nyt oikeen että vuoto voi alkaa kesken tämän kahden viikon lugesteron kuurin?? Eli odottelenko nyt sen aikaa kunnes olen syönyt sen kaksi viikkoa lugeja ja...
  8. J

Lugesteron...

Eli varmaan vähän tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin... Mulla ei siis ole omaa kuukautiskierto vaan lääkkeillä saadaan aikaiseksi. No viime hoitokerralla saatiin sopivankokoinen rakkula aikaiseksi (Menopur). Sitten lääkäri käski irroittamaan sen pregnylillä jonka jälkeen aloitin lugesteronin...
  9. J

Hormonihoidot ja lihominen

Elikkä olen nyt yhden kierron ajan piikittänyt menopuria kymmenen päivän ajan. Ja olen tuona aikana lihonut 3 kiloa... Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia. Ja onko kyse nyt nesteen kertymisestä kroppaan. Olen aina ollut melko hoikka ja ihmettelin kun tuntui että kaikki housut kiristää. Mietin...
  10. J

Kohtalotovereita?!

Heippa... Ongelmana siis sellainen että kuukautisia ei ole tullut kolmeen vuoteen. Ensin kokeiltiin yasminelle, sitten terolut ja nyt primolut jolla vuoto saatiin alkamaan. Sitten on tutkittu minusta ja miehestäni kaikki, eikä mitään vikaa todettu. Sitten määrättiin clomit joilla ei tullut...

Yhteistyössä