Hakutulokset

1. M

Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

Heipähei! Vihdoinkin viikonloppu, niin ehtii täälläkin käymään. Kiits vaan ahkerille kirjoittajille, luettavaa riittää joka kerta =) Onnea kaikille, jotka ovat jo rakenneultrassa käyneet ja vauvaansa ihastelleet :) Mulla rakenneultra on 8.9.. Merinovillasta vielä: ongelmana on ollut...
  2. M

Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

Voimia taasen kaikille odottajille! Bassets, Neuvolassa oon käyny 2 kertaa tähän mennessä. Mulla on kans seuraava käynti vasta rakenneultran jälkeen, jos ei tapahdu mitään odottamatonta. Toivottavasti sun pahoinvointi alkais helpottaa. Lehtiä en ole tilannut, mutta olen saanut joitakin...
  3. M

~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

Lomareissuilta kotiin palanneena heti kärkeen voimia Minnuskalle ja Sartsalle :hug: :'( Omia: neukkari ois puolentoista viikon päästä, sormet ristissä, että kaikki on hyvin. Toivottavasti saan kohta minäkin tuntea liikkeitä. Vielä on ollut hiljaista. Maha kuitenkin pömpöttää entistä enemmän...
  4. M

Sartsa, ihana massukuva =). Mulla näyttää vielä siltä, että oon vaan syöny vähän paremmin lomalla. Täällä muutkin on pohtineet, että miten kertoa työnantajalle. Luulen, että loman jälkeen en enää ihan hirveesti voi piilotella, kun on muutama viikko vielä aikaa kasvaa, joten kai se on parasta...
  5. M

Hei! Vieläkö mahtuisi yksi myöhäinen tähän ketjuun? Odotan ensimmäistäni ja laskettu aika pitäisi olla 26.1. ja paikkana TYKS. Vastikään kävin niskapoimu-ultrassa ja kaikki näytti lääkärin mukaan hyvältä, joten ensimmäinen paniikkietappi on ohitettu :) Kiva, että löysin tämän ketjun! :wave:

Yhteistyössä