Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei Voimia Sintulle :( Ultrakuulumisia: Sikiö on oikeassa paikassa ja vastaa viikkoja 5+5, eli niinkuin epäilinkin että on hedelmöittynyt kierron loppuvaiheessa. Sykettä ei pystytty katsomaan, mutta lääkäri totesi, että todennäköisesti kaikki ok. Kaduttaa, että otin miehen mukaan...
  2. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Kuulumisia täältäkin voimia PikkuViikingille :'( Meillä tilanne on rahoittunut. Ilmoitin lapsen isälle, että pidän lapsen ja hänen valintansa on se haluaako olla mukana meidän elämässä vai ei. Alkuraskauden ultra tulossa keskiviikkona. Hieman pelottaa onko siellä mitään elämää, kun...
  3. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Tuo keskenmenon peikko häilyy täälläkin mielessä, mutta tosin eri syistä. Olen ollut niin stressaantunut, että olen nukkunut vain muutaman tunnin yössä. Meillä kävikin niin, että poikaystäväni, jonka kanssa olen seurustellut vasta 6kk, ei ollenkaan iloinen tästä raskaudesta. Olimme toki...
  4. M

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei Kaikille Uskaltautunen ilmoittautumaan tänne. Plussasin tänään, kun hetken mielijohteesta tein raskaustestin. Viikot siis 4+0. Olo on hämmentynyt, mutta onnellinen. Koko ajan sellainen olo, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä, mutta toivotaan, että pysyisi kyydissä. Voimia ja...

Yhteistyössä