Hakutulokset

  1. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kovasti kaikille vauvautuneille :) Meille syntyi ihana prinsessa 22.1.2012 klo:06.14. Tytsyn mitat oli 3860g ja 51cm. Tänään vasta päästiin kotiin eli reilu viikko oltiin osastolla. Kirjottelen myöhemmin vähän tarinaa synnytyksestä ja osastoajasta :) Augusta ja "Tyyne" 8vrk
  2. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Carcas, juu mulla oli just tuosta mahan päältä katottu ne. Oukkei sit ymmärsin asian vähän väärin, kiitos selvennyksestä :) Viime yö meni supistusten kanssa valvoessa. Nyt tiiän miltä ne vähän kivuliaammatkin tuntuu :) Tähän asti on ollu vaan harkkasuppareita. Yöllä tosiaan puolen tunnin...
  3. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille :) Täällä käyty tänään keikka synnärillä, tosin turha sellanen... Vähän ärsytti lähtee käymään kun neuvolasta niin ohjeistettiin ja ite olin varma että kotiahan ne sieltä vielä laittaa. Mut tulipahan käytyä huviajelulla 90km suuntaansa :) Ja kyllähän sitä...
  4. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä myös edelleen kokonaisena, eikä mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä.. vieläkään.. Kyllä tuntuu jo siltä että sais jotakin alkaa tapahtumaan, alkaa paikat reistailemaan jo sen verran että riittäis jo :) Mut ei tässä enää älyttömän pitkään tarvii kärvistellä näitten olojen kanssa, ja...
  5. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onpas täällä tosiaan hiljaista vauvojen suhteen nyt :) Tarkottaneekohan sitä että sitten kerralla rysähtää? :) Täällä meni yö vessassa juosten, puolentoista tunnin välein sai nousta rakkoa tyhjentämään.. Mut onneks sain kiinni unesta suht nopeesti joka kerran jälkeen. Emakko, niin minä oon...
  6. A

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä ollaan ainakin edelleen yhtenä kappaleena ja ei niin minkäänlaista merkkiä että lähtö ois ees lähellä. Harkkasuppareita vaan ollu sillon tällön mut ei yhtään mitään muuta... En ala :) Oottasin jo niin kovasti että jotain merkkejä ees alkais ilmaantumaan. Taidan päästä helposti vielä ens...
  7. A

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Moikkamoi mammat ja masut :) Uskomatonta että on jo joulukuu, aika on menny niiiin nopeesti ja tämä kuu varmasti vielä nopeemmin kun on tuota jouluhössötystä tiedossa :) Pitkästä aikaa sain itteni kirjottelemaan tänne, oon niin huono siinä.. Lukemassa teidän kuulumisia täytyy käydä...
  8. A

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Heippa pitkästä aikaa :) Täällä sokerirasitus takana ja onneksi tulokset olivat hyviä, ei siis syytä huoleen ainakaan tässä vaiheessa. Eikä se paljon peloteltu litkun juominenkaan ollut kamalan hankalaa, maistui aivan vadelmalle :) Tuo oli neuvolakäynnin hyvä uutinen ja huono uutinen se että...
  9. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Nyt on rakenneultra takana. Sitä jännittäessä menikin viime yö eli unet jäi aika vähiin. Minä hölmö kun eilen menin vielä kokeilemaan doppleria ja eihän sieltä ääniä löytyny millään ja liikkeitäkään ei vielä oikein oo ilmenny niin hätähän siinä taas tuli. Nyt päätin etten moista laitetta enää...
  10. A

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Neljän suora mulla rakenneultra 30.8 :)
  11. A

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Vihdoinki oli aikaa tulla pyörähtämään täällä lukemassa teidän muiden kuulumisia, joita on tullut viime kerrasta ihan älyttömän paljon :) Töistä äsken tulleena väsymys painaa jo niin täytynee palailla lukemaan jokainen uusi viesti joko huomenna ennen töitä tai sitten alkuviikosta :) Palailin...
  12. A

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Heips! Vieläkö mahtuisi mukaan teidän joukkoon? :) Eli täällä kirjoittelee 23-vuotias esikoisen odottaja ja synnyttämään ollaan menossa KYS:iin. Ensimmäinen ultra oli nyt tiistaina ja kaikki näytti olevan oikein mainiosti :) La-aika pysyi samana kuin tähänkin asti eli se olisi 13.1.

Yhteistyössä