Hakutulokset

  1. vauvaton

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heips. Onko tälle ketjulle omaa fb ryhmää? Olisin mielelläni liittynyt. Tänään plussasin ja l.a. olis 27.9. Toinen lapsi tulossa, esikoisella 3v synttärit 28.9 :) En osaa oikein täällä kirjoitella niin siksi kyselen fb ryhmän perään.
  2. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Paljon Onnea Mirka J! ihanan tomeran näköinen pikkuinen <3 mun silmiin ihan iso poika kun vertaa meidän rääpäleisiin samaisessa paikassa melkein vuosi sitten :'(
  3. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heippa. Pitkä hiljaisuus mun puolelta. sen vähän mitä oon jaksanu kirjottaa on menny valitettavasti naamakirjan puolelle kun se vaan on niin paljon helpompi mulle. taustalla oon kuitenki lueskellu jonkin verran ehtiessäni. Täällä kaikki ok, vaivoja on monenlaisia ja psyyke ei meinaa...
  4. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heips. täällä kans kauhee väsymys ja kiukkuilu. jatkuva nälkä mun syöminen tuskaa. nyt alko pahoinvointikin selkeesti pahenemaan. ensin sairastin railakkaan vatsataudin jota ei aikuisiällä oo ollu kertaakaan. vois sanoo et olo ei oo ainakaan hehkee. keskviikkona olis vihdoin uus ultra... jos...
  5. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    sohvi35 ei toki ollu tarkotus mitenkään erityisesti markkinoida, musta on vaan reiluu et kaikki halukkaat sinne löytää... eiköhän jengi täälläkin jatka vaik naamakirjassakin kävis, ei ne toisiaan pois sulje. itse koen naamakirjan helpommaks, vaikka alkuun ahdistikin esiintyä omalla nimellä.
  6. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ihanaa lisää porukkaa facebookiin. kaikki vaan sinne jotka suinkin haluaa!!! Ainaki itellä tulee siellä ryhmässä vierailtua huomattavasti useammin ja tiedän jo kokemuksesta että tää kaksplussan palsta jää hiljalleen tosi vähälle.
  7. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heips. Meillä on kans makkarissa jopa jäätävää... eka raskaudessa miestä pelotti mut mua panetti, nyt pelottaa molempia. Mulla on tyttöolo... ihan perustuen erilaisiin oireisiin JA siihen et oon onnistunu haalimaan itselleni vatsataudin! ekaa kertaa aikuisiällä. poikien aikaan olin terve...
  8. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    unettomuudesta tää on ihan hirveetä tää väsymys, tuntuu ettei meinaa hereillä pysyä, mut sit illalla kun yrittää nukkumaan ei uni tulekaan. muistelen et samaa oli viimeks ja oon huomannu et ajatukset rupee pyörimään mielä askarruttavaissa asioissa kovasti kun sänkyyn menee makaamaan. nyt jouduin...
  9. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tytymamma mullakin omien laskujen mukaan 5+2 ja tekonimenä myös murunen :D Rockmama <3 :heart:
  10. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Sunshine84 Ihanaa. Nyt vaan sitten muistat ottaa tuplasti rennosti ja varaudut mahan nopeaan kasvuun <3 kaksosraskaus oli ihan mahtava ainakin mulla, niin kauan kun kesti. (Mulla se ennenaikanen synnytys johtu ihan huonosta tuurista ja kohtutulehduksesta, ei siitä että oli kaksoset tulossa!)...
  11. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille. <3 Piu piuu mulla on ollu oviksesta lähtien oikeella koviakin kipuja, ajoittain myös menkkamaista kipua kaikenlaisia vatsakipuja siis ja oonkin siksi ihan varma että jotain on pielessä. Täällä tosiaan eletään päivä kerallaan. testin viiva...
  12. vauvaton

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Ainiit :heart:
  13. vauvaton

    Clomittaret 2013

    Matti Katikainen, pojat oli esikoiset joten syli on vieläkin tyhjä :( Kiitos kaikille, nyt vaan päivä kerrallaan. toivotaan että pienet enkelit tosiaan suojelee uutta tulijaa, ainakin he mahdollistivat uuden raskautumisen näinkin helposti :heart:
  14. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Purkka omassa tilanteessani kun pojat oli kuolleet ja uudesta raskaudesta ja sen mahdollisuudesta ei ollut tietoakaan olisin halunnut tietää jos joku ystäväni olisi ollut raskaana, varsinkin läheinen. Kerro suoraan, mutta ymmärrä että reakto voi olla yllättäväkin. siinä tulee väkisin katkeruus...
  15. vauvaton

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Heippa. Mulla toi uus vuos ja uus asenne tuotti tulokseksi plussaa raskaustestiin... <3 luomuna tuli ja nyt vasta rv 3+5, mutta kaikki on siis mahdollista!mitä tahansa voi vielä tapahtua, tää voi olla jopa kemiallinen koska menkatkaan ei oo vielä myöhässä, mutta ainakin jotain yrittää...
  16. vauvaton

    Clomittaret 2013

    Heippa. Mulla toi uus vuos ja uus asenne tuotti tulokseksi plussaa raskaustestiin... luomuna tuli ja nyt vasta rv 3+5, mutta kaikki on siis mahdollista! Niille jotka ei mun tarinaa tiedä, niin 2012 pinosta löytyy koko stoori, mutta lyhykäisyydessään 4v lapsettomuus, pcos ja täysi...
  17. vauvaton

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Heips. Varovarovaisesti ilmoittaudun joukkoon. Mun tarina on sellanen että 4v lapsettomuuden jälkeen sai viime maaliskuussa lääkityksen avulla kaksospojat alkunsa, mutta pienet pojat joutuivat syntymään jo rv23+0 kohtutulehduksen takia, eivätkä jaksaneet muutamaa päivää pidempään...
  18. vauvaton

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauva haaveissa kiitos kysymästä. Tällä mennään edelleen päivä kerrallaan, ollaan sinnitelty pahan joulukuun yli ja nyt reippain mielin uuteen vuoteen. Töihinkin oon jo vihdoin päässyt palaamaan. Harvoin käyn täällä lueskelemassa kun tulee niin armottoman paha mieli vaikka kuinka haluais toisten...
  19. vauvaton

    Clomittaret 2012

    Voi DjaP... niin väärin :(
  20. vauvaton

    Clomittaret 2012

    jenni_noora: pakko kommentoida vahvaa ovisplussaa... et oo sattunu raskaustestiä kokeilemaan??? se ovulaatiotesti saattaa näyttää vahvaa plussaa sillon kun raskaustesti vasta haamua... ihan vaan aattelin et jos haluut kokeilla? :)

Yhteistyössä