Hakutulokset

  1. V

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Onnea kaikki vauvan saaneet :flower: Vennie ja Pikku E
  2. V

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Hei :wave: Onnea kaikille vauvan saaneille. :flower: Meille syntyi tyttö 4.2. klo 21.58 rv 38+6. Strategiset mitat olivat 3240g ja 49 cm. Suunniteltuun sektioonhan oltiin menossa 9.2. mutta Pikku E:llä oli toiset ajatukset. Kotona päästiin tiistaina. Synnytyskertomusta seuraa myöhemmin...
  3. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Onnea yllätystytöstä Miitta1969 :flower: Tässä olikin taas mulle hyvää todistusaineistoa siitä, ettei noihin lupauksiin voi 100 %:sesti luottaa. :laugh: Siksi en ole ostanut tytön enkä pojan vaatteita vielä vaan ajattelin odotella siihen, kun vauva on maailmassa, vaikka mekin ollaan kaksi...
  4. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Tuulikka katsos joo ohjeet löytyikin =) Olipa mielenkiintoinen käytäntö. Esikon kanssa kävivät kyllä sitten kotona, kunhan vauva oli syntynyt, mutta eivät etukäteen. Nyt asun eri paikkakunnalla, joten saa nähdä mitkä käytännöt täällä sitten on. Ainakaan toistaiseksi terkka ei ole ilmoittanut...
  5. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heippa :wave: Vietetään miehen kanssa viimeistä kahdenkeskistä viikonloppua syömisen ja leffan merkeissä. Kahden viikon päästä olen varmaankin sairaalassa Pikku E:n kanssa. Uskomattoman nopeasti on toi aika vaan mennyt. Naureskeltiin juuri, että vastahan me etsittiin Prismasta raskaustestiä...
  6. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Hei vaan :wave: Onnea Skooby tytöstä! :flower: Ilutiak ja Lilu mulle taas on käynyt ihan toisinpäin. Aikaisemmin jaksoin ja pääsin aika vaivattomasti liikkumaan. Nyt taas tuntui eilen kauppareissulla, etten jaksa edes seistä saati kävellä. Aikaisemmin on vaivannut vain oikealla puolella...
  7. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Vennie ja Pikku E rv 37+0 poks! :heart:
  8. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heippa :wave: Neuvolassa taas käyty. Terkka ei ollut oikein tyytyväinen äitiyspoliklinikan toimintaan. Oli sitä mieltä, että sektioaika annettiin liian myöhäiseksi, koska mulla on jo yksi ennenaikainen synnytys takana ja kyseessä on sektio. Ei ymmärtänyt miksi lääkäri yritti ulkokäännöstä. En...
  9. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heippa =) Synnytystapa-arviossa käyty. Lääkäri päätti sitten kuitenkin yrittää ulkokäännöstä, vaikka toinen lääkäri oli sitä mieltä, ettei todennäköisesti tule onnistumaan. No se ei ollut mikään erityisen miellyttävä kokemus :whistle: Muutenkin on jo ylävatsa hellänä ja kun lääkäri yritti...
  10. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Millasella komea maha :D Täällä 36 raskausviikkoa täynnä (ja päivä päällekin) ja huomenna se synnytystapa-arvio. Erittäin jännittävää =) Ja postista tuli ilmoitus, että pinnasänky olisi noudettavissa ja lisäksi oli pessyt ensimmäisen koneellisen vauvanvaatteita. Tätä sietää jo melkein juhlia...
  11. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Hömppö esikoisen kohdalla sektioon mentiin, koska vauva oli perätilassa ja synnytys alkoi ennenaikaisesti lapsiveden menolla ja minkäänlaista synnytystapa-arviota tms. ei oltu tehty. Siinä ei oikeastaan edes kyselty mitään vaan minua kiidätettiin kohti leikkaussalia ennenkuin ehdin edes tajuta...
  12. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Huomenta =) Mullakin alkaa ehkä olla jonkinlainen aavistus mitä ne supistukset voisi olla... Yöllä heräsin kuukautiskivun tyyppisiin mutta voimakkaaampiin kipuihin ja maha oli pinkeä. Välillä se olo meni pois ja sitten tuli taas takaisin. Nämä lienevät supistuksia? Vaikka on toinen tulossa on...
  13. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Onnea ÄiteeX ja poika :flower: Olipa todella vauhdikasta menoa. Suffeli-81 kyllä se lääkäri eilen ultraäänellä varmisti perätilan. Pää on tässä ihan keskellä ja peppu sitten alhaalla. Olin kyllä ihan varma asiasta jo ennen ultraääntäkin, koska esikoinen oli myös perätilassa ja liikkeet oli...
  14. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Hei helmimammat :wave: Abrakadabralle vielä kerran onnittelut. Esikoinen syntyi 35 + 6 ja oli suunnilleen saman kokoinen 2500 g ja 46 cm. Joutui tosin olemaan parisen päivää kaapissa ja sitten lämpöpatjalla. Teillä meni sitten kaikki ihan hyvin? Millanen tuo uikkareihin sonnustautuminen...
  15. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heippa :heart: Onko Abrakadabra jo saanut vauvan? Onnea kovasti, jos näin on :flower: Kohta niitä alkaa tupsahtelemaan muillekin. Mulla alkoi tänään äitiysloma. Mutta hommat jäi edelleen niin vaiheeseen, joten menen todennäköisesti ensi viikollakin töihin. Onko kukaan tehnyt töitä...
  16. V

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Hyvää uutta vuotta 2012 kaikille! :wave:Tänä vuonna nää vauvat sitten tulee :heart: Vennie ja Pikku E 34 tasan tänään! :heart:
  17. V

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Luputupuna ultralla nimenomaan katsoivat ja ihmettelivät, miten pään ja sydämen välillä oli niin pitkä matka. Tai lähinnä se mun oma täti ihmetteli :O Mutta pää oli kiistatta ylhäällä, koska jopa minä tajusin, että ton täytyy olla pää, kun selkäranka näytti kiinnittyvän siihen. Ja minä sentään...
  18. V

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Heippa kaikki ja tsemppiä makuupotilaille :flower: Hauskaa joulua vielä näin takautuvasti kaikille! Mullekin on ehkä viimein tullut jotain harjoitussupistuksia. Tai olen kahtena yönä herännyt sellaisiin menkkamaisiin tuntoihin, joten ajattelin, että kyse on varmaan niistä. Kehittelin jo...
  19. V

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Heippa :heart: Huii... Abrakadabra jää jo äitiyslomalle :) Ja mulla on kaikki vauvaan liittyvät valmistelut vielä ihan vaiheessa... Ei ole vielä sänkyäkään... tai vaatteita. Tosin en ole osannut/viitsinyt oikein ostaakaan mitään, kun vaihtoehdot tuntuvat olevan sininen tai punainen...
  20. V

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Hei En muista (ja olen laiska etsimään...) onko ollut keskustelua influenssarokotteesta? Yhtäkkiä heräsin tähän influenssa-asiaan, kun näin lehdessä ilmoituksen kausi-influenssarokotteesta raskaana oleville. Onko joku ottanut influenssarokotteen? Vennie & Pikku E 31 tasan

Yhteistyössä