Hakutulokset

  1. V

    Mitä tarjottavaa ja ohjelmaa 2v-synttäreille?

    Tyttöni täyttää ensi kuussa 2 vuotta ja pikku hiljaa ajattelin alkaa vähän synttäripäivää suunnittelemaan. Mitä tarjottavaa voisi olla perustäytekakun lisäksi, jotain muuta makeaa ja sitten myös suolaista? Semmoista, että kelpaisi taaperoille ja aikuisille ;) Entä "tarviiko" mielestänne...
  2. V

    Mitä teette, kun lapsenne nukkuu päiväunia?

    Itse yleensä teen jotakin, tosi harvoin nukun/lepään/rentoudun lapsen päikkäreiden aikaan. Useimmiten siivoilen (ja sehän ei ikinä lopu!) tai teen jotain pihahommia, ja välillä roikun netissä laittaen nettikirppiksille lapsen pieneksi jääneitä vaatteita ym. myyntiin. Lapseni on 1v 5kk ja...
  3. V

    Miten miehesi tulee toimeen vanhempiesi kanssa?

    Miten miehesi tulee toimeen vanhempiesi kanssa? Toivottavasti kaikkien miehet ja vanhemmat eivät ole niitä ylimpiä ystäviä, niin olisi edes joku kohtalontoveri... :-/ Ei miehen ja vanhempieni tarvitse toistensa ylimpiä ystäviä olla, mutta pakkohan heidän on jotenkin tulla keskenään...
  4. V

    Helsinki-tietäjät!

    Olemme (minä, mieheni ja reilun vuoden ikäinen tyttömme) menossa/tulossa Helsinkiin kesäkuun lopulla muutamaksi päiväksi ja ajattelin kysellä muutamaa sekalaista juttua teiltä, jotka Helsingistä paremmin tiedätte =) - Kuinka kaukana Korkeasaari on keskustasta ja kannattaako sinne mennä omalla...
  5. V

    1-vuotias tyttöni syö näin...Kommentteja?

    Aamupala: n.1,5dl puuroa + 1prk marjasosetta (125g) Lounas: yhteensä n.2,5dl perunaa, lihaa, kasviksia + muutama juuston siivu + muutama kulaus rasvatonta maitoa Välipala: 1prk Bulgarian jugurttia (150g) ja monesti lisäksi vielä ½-1banaani Päivällinen: yhteensä n.2,5dl perunaa, lihaa...
  6. V

    Kanakeiton reseptejä?

    Kertokaapas, minkälaisella reseptillä saisi maailman parhaan kanakeiton =)
  7. V

    Teettekö jauhelihapasteijat lehtitaikinasta vai voitaikinasta vai mistä?

    Teettekö jauhelihapasteijat lehtitaikinasta vai voitaikinasta vai mistä? Itse olen tähän asti tehnyt aina valmislehtitaikinalevyistä, mutta nyt kokeilen tuota voitaikinaa... saa nähdä, miten onnistuu =)
  8. V

    G: Lapsesi ja isovanhemmat

    Olen 2,5kk:n ikäisen tyttövauvan äiti ja ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, miten teillä muilla asiat lapsenne/lapsienne isovanhempien kanssa sujuvat:) Oman lapseni toiset isovanhemmat asuvat samassa kaupungissa meidän kanssa, toiset toisella paikkakunnalla. Kaikkia isovanhempia näemme...
  9. V

    Minkälaisia virikkeitä 2-3kk-ikäiselle vauvalle?

    Minkälaisia virikkeitä 2kk-ikäiselle vauvalle? Entä 3kk-ikäiselle? Olisi kiva kuulla, mitä kaikkea puuhatte tämän ikäisten vauvojenne kanssa, sillä esikoiseni on nyt 2 kuukauden ikäinen ja siis ekaa kertaa olen tässä tilanteessa, niin en ehkä ihan kaikkea tiedä... :p :)

Yhteistyössä