Hakutulokset

  1. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnea Milk@ ja paljo tarrasukkii pianokaisel <3
  2. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    heips!! mut vois laittaaa taustalle on joku kierre tän flunssan kans ja halut ja himot on nollassa.. meen lääkääriin ens kuus ja aletaan selvittää missä vika.. tätä on ollu jo monta vuotta mut nykyään oon koko ajan nuhassa ja se stressaa...
  3. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnee Moneypenny Syystuuli74 :hug: ja mulle saa päivittää kp2 niin ja ootteko huomannu erikoisii oirei oviksen aikaan??? mä nään aina seksi unii ja ennen ku ovis tapahtuu ni oon tärinäkipiä...ei tee mieli ajaa autol mihinkään :( aattelin et jos teil muil olis viel jotai muit mist...
  4. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Onnee Apatus toi on nii ihanaa kuulla et tärppäs :heart: paljo tarrasukkii matkaan
  5. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    mulle voi päivittää kp1/28-30 alko sitte aamul vuotaa...hätäne ku olin ni tein eilen negan...nooh täytyy käpertyy tonne sohval kipujen kera :stick:
  6. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    heips!! Mul on tänään kp 26 ku tos on väärä kp.. ja ihan väsy, flunssaa pukkaa ei yhtään kiva :stick: ja taitaa noi menkat alkaa.. on sellaine kutina mahanpohjas.. ei oo oikeen olo et jaksais ees aatella saatikka kirjoitella mitää...
  7. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    taitaa muuten olla oviksen aika..alko jomotella siihen tyyliin ;) ja ei pysty vatsallaan makamaan..katsotaan alkaako menkat 14 päivän päästä :mad:
  8. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Heips!! Saax liittyy seuraan?? Oon 37v pienen pojan äiti (06/12) ja toine sais tulla piankoinki...eli nyt olis kp 15/28-29 jos ny pikaiseen oikeen ton muistan yk olis kai 4?? en muista monetko menkat on tullu synnytyksen jälkeen ;) Oikkeen hyvvää viikon alkua ja plussa onnee :wave:
  9. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Mä en oo tänne pal ehtiny ku muutto ja vaan kännyn kaa ;) mut tänään mulle voi päivittää kp1 jota jo oottelinki!!! Huomasin et ovis veny pidemmäl täs kierros ja en ees odottanut menkkoi ihan viel...et josko sit vois joululahjaa päivystää ;)) muuten Onnee plussasta pippurihäntä <3
  10. T

    +++ Marraskuussa plussaavat, joulukuuta suunnittelevat +++

    Mä taidan siirtyä jo seuraavan kuun haaveiluun ;( Ei minkään laatuista sutinaa vällyjen välissä ( meil on muutto täs kuus joten pakkailua, tavaroiden vientiä yms. ja isäntä työn puolesta huitsin jernassa) ja taitaa oviksen aika olla just ny!!!! jos sitte ens kuulle tähtäis paremmalla tuurilla...
  11. T

    Lokakuu

    mulle saa päivittää kp2 olen kyl odottanu noit menkkoi ku oviksen aikaan ei sitte ollu minkäänlaista vipinää peiton alla ;( noooh katotaa mites jatkos käy..
  12. T

    Lokakuu

    Mulle saa päivittää KP 1 VIHDOIN ja VIIMEIN!! Tätä oon oottanukki ;))
  13. T

    Lokakuu

    uusi kuu...vanha kierto...ei näy tätiä...mut positiivistä on et yx menkkaoire on jo päällänsä siis finni!!! joskos ne pian alkais...
  14. T

    +++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT,lokakuuta suunnittelevat+++

    Heips!! Vaikka kp huitelee missä huitelee ni negaa vaan näyttää :(( eli siis odottelua koska menkat tulee..
  15. T

    +++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT,lokakuuta suunnittelevat+++

    quu onnittelut ja paljo tarrasukkia <3
  16. T

    +++ELOKUUSSA PLUSSAAVAT,syyskuuta suunnittelevat+++

    Heips!! Mahtuux mukaan?? Eli eka muksu on vähän päälle 2kk ja toine saa tulla heti vaan...ekat menkatki tuli joten kp 15/28-29 luulisin et meen noilla päivillä..ja saa nähä mihin rytmiin kroppa asennoituu...niin ja yk 1 ja menee harakoille ku äijä o työn takia reissus..Nyt oon ite kunnon...
  17. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Hemutus koettakaa jaksaa onneksi Poika on hyväs hoidos :hug:
  18. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    heips Maya82 oon lueskellu noit sun juttui ja oirei ja ne täsmää aikast hyvin tohon meijän jäbään..nyrkit suussa, puklauttelee paljon esim. 1-2h ruokailun jälkeen ja sellaist "kiinteempää" maitoo, ja ne itkut ku taitaa poltella..aattelin soittaa neuvolaan ja sitte jollei sielt tuu apui ni sinne...
  19. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Maikki mulla on lainas kantopussi?? mut jäbä ei siit tykkää..kaveri lupas lainata kantoliinaa et voin kokeilla kannattaako ostaa... Tyhmä kymysys: voiko 5viikkonen jo alkaa taistelee unta vastaan????meil ollaan viikon ajan vaan kitissy ja silmät käy kiinne mut sit taas avataan ja huudetaan...
  20. T

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Heips!! Yöunista meil mennään noin 22-23 nukkuu ja 3-4 aikaan herätään ekan kerran..tokan kerran sitte 7-8 aikoihi..mut päiväl tankataan noi n 1.5-3h välein..saa koko ajan olla valmiiudes pullon kaa ;) kakkavaipoist meil ei kitistä jos on jotain vaipas mut kyl mä vaihdan vaik yöl jos on...

Yhteistyössä