Hakutulokset

  1. Figaroo

    Onpa kiva!!

    Menin hellyyspuuskissani halittelemaan ja pusuttelemaan miestäni joka pelasi. Sit se sano mulle, et ´hei oota´. Mä et mitä vittuu (ajattelin) ei se ennen oo tuollasta sanonu millonkaan. Taitaa pelit olla vaimoa tärkeimpiä.
  2. Figaroo

    Ateriakysymyksiä

    Poika on kohta 10 kk ja pitäis aloittaa maitotuotteita sunmuita. Millälailla lisäätte raejuustoa tai vaikka jogurttia aterioihin mukaan? Siis aterian lisäksi vai yleensä syödystä ateriasta pois jotain ja tilalle raejuustoa vai mitämitämitä? :D Naurettavaa kun ei tiedä mistään mitään. Vai...
  3. Figaroo

    Raivostuttava mies!!

    Mä vihaan mun miestä!!
  4. Figaroo

    4 kk kiinteät

    Juu, elikkä miten olette antanu kiinteitä 4 kk vauvalle? Ja miten paljon/useasti päivän mittaan? Meillä viikon annettu perunaa, sit toinen viikko porkkanaa (kumpaaki kerran päivässä) ja tänään annoin porkkanaa päivällä ja persikkaa iltasemmalla. Neuvolatäti sanoi, et juu, anna vaan kahta eri...
  5. Figaroo

    Onko muilla tutteli??

    aiheuttanut vauvalle oksennusta melkosittain joka syötön jälkeen? Vihreän kakan takia vaihettiin väliaikasesti nan1:stä tutteliin ja kakan väri korjaantu, mutta oksentelu alko. Nan1 taas käytössä ja ihan kuin pojalla olisi vatsanpuruja. Huoh, mitä muita korvikemerkkejä on markkinoilla?? Apu...
  6. Figaroo

    Sammaksen poisto ohjeita kaipaan!!

    Tietääkö kukaan, tarvitseeko sitruunatiivistettä laimentaa vedellä (ja kuinka paljon), ennen vauvan suuhun laittamista?? Ja jos sitruuna ei tepsi, niin käykö pakastepuolukat? Vai onko niiden pakko olla tuoreita puolukoita? Ja miten sitte niitten kanssa..? Kyseessä 2 kk vauva.
  7. Figaroo

    Voiko 2kk vauvalle antaa näillä kesähelteillä huoneenlämpöistä korviketta?

    Ukkeli on niin kuumissaan:/

Yhteistyössä