Hakutulokset

  1. T

    Joensuun marjalan läheltä äitejä?

    Heippa! Muutan perheeni kanssa pian marjalaan, ja olisi kiva löytää sieltä muita nuoreja äitejä :) Jos kiinnostaa niin laitelkaa ihmeesti viestiä! Olisi kiva saada pojalleni leikki kaveri ja itselle juttukaveria.. (: Ja toki jos joku tietää miten sielä seurakunnankerho toimii niin voi...
  2. T

    Toinen tulossa..

    Heippa! Olisiko kenelläkään antaa neuvoja,mikä auttaisi huonoon-oloon? Eli toinen lapsukainen tulossa ja nyt vasta toisella kuulla ja vessa on aamuisin todella hyvä ystävä minulle.. Päivät olen tosi väsynyt, ja en pysty edes oikein keittiöön menemään kun rupeaa jo yökkäyttämään. :/...
  3. T

    Kontiolahdelta äitejä?

    Hei, olen pienen miehen äiti, kohta pieni mies onkin jo vuoden.. Olen vasta muuttanut mieheni luo kontiolahteen enkä tunne täältä vielä ketään.. Joten olisko täällä ketään täältä päin?
  4. T

    Mitä pitäisi oikein tehdä..

    Mietiskelen todella paljon onko minussa vika.. Mieheni haluaisi vaikka joka ilta olla sängyssä kanssani, mutta minä se en vaan saa itselleni haluja.. Joka kuukausi kyllä touhuamme mutta ei se ole viikottaista, jää ihan yksittäis kertoihin.. Ja jännä juttu tässä on se kun en oikein saa niitä...
  5. T

    Olisiko nuoria äitejä Savonlinnasta?

    Heippa, itse täytän tänä vuona 20 vuotta ja minulla on 8 kuukautta vanha Poika :) Olen muuttamassa lapseni ja uuden kihlattuni kanssa Savonlinnaan ja toivoisin saavani sieltä kavereita. Täällä toista odotellaan ja laskettu aika olisi Joulukuussa. Ottakaa toki yhteyttä jos kiinnostaa..
  6. T

    En tiedä mitä tehdä!

    Olen seurustellu avopuolisoni kanssa ylivuoden,ja meillä on pieni vauva. Kun tapasimme olin päätä pahkaa rakastunut häneen ja tiesin, että hänen kanssa tulen olemaan loppuelämäni. Kun meidän Poikamme syntyi,kaikki oli vielä aivan loistavasti ( 4 kk vanha ), mutta sitten tulikin muutto meille...
  7. T

    Milloin teiltä on limatulppa irronnut ja milloin käynnistys oikein alkoi?

    Hei, olen rv 36+6. Ja itselläni taisi viimeviikolla ( viikonloppuna ) irrota limatulppa,samana päivänä koin muutaman kovan supistuksen,mutta se jäikin sitten siihen. Mietiskelin tässä vain,milloin muilta on limatulppa irronnut ja käynnistyikö synnytys kui lähellä tulpan irtoamista?
  8. T

    Mistä johtuu tälläset kivut??

    Mulla on ollut sunnuntaista 5.6 alkaen ollut alaselässä sekä alamahassa kipuja. Välillä maha menee ihan pinkeeksi eli luultavasti niitä supistuksia. Soitin neuvolaan ja kysyin mikä on,käskivät tuomaan pissanäytteen ettei ole tulehduksia,noh vein näytteen ja mitään ei ollut pissassa. tänään mulla...
  9. T

    synnytys lähenee...

    Täytän tänä vuona 19 vuotta,ja olen raskaana. Olen rv.31+0.. Olisi jos joku voisi vaihtaa ajatuksiani kanssani! Olisi todella kiva jutustella asioista esim.synnytyksestä yms.. Itsellä ei ole sellaisia kavereita jotka ovat synnyttäneet tai hankkineet vielä lapsia.

Yhteistyössä