Hakutulokset

1. H

+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Tuo viesti oli siis lähinnä Viola30:lle tiedoksi :) Kaikille tsemppaukseksi voisin kertoa, että läheinen ystäväni kärsi lapsettomuudesta, luuli ettei saakkaan. Kun vihdoin vuosien jälkeen tärppäsi niin meni kesken..Sitten kun ikää jo alkoi olla 38v ja koko vauvansaamisajatus oli unholassa...
  2. H

Heips! Mulla ensimmäinen raskaus päättyi alkumetreillä keskenmenoon, sitten raskauduin heti, seuraava tuli n.3kk yrityksen jälkeen. Eli helposti tulivat, kun olivat tullakseen. Tätä nuorimmaista edelsi myös erittäin varhainen keskenmeno ja mietinkin, että joko ikä tulee vastaan..sitten meni 3-4...
  3. H

Hikinen tervehdys kaikille =) Kiva päästä mukaan tähän jännäilemään teidän kanssa! Mulla siis kp 3 nyt, ensimmäisen kerran tuli täti oikein kunnolla kylään.( lopetin minipillerit noin kk sitten.) Mulla on ennestään 3 lasta: 10v, 12v, 8kk ja nyt olis kiiru ehtiä vielä yksi pyöräyttämään;)...
  4. H

Heips! Olipas hauska ketju, täällä näköjään saa jännätä muiden kanssa josko se maaginen toinen viiva testiin vielä joskus ilmestyisi ;) Toivottavasti tähän ketjuun mahtuisi vielä tällainen iltatähteä kaipaileva immeinen!? Minipillerit jätin pois ja nyt tuli täti kylään elikkä yritys...

Yhteistyössä