Hakutulokset

  1. J

    Myynnissä lasten vaatteita (50cm-98cm)

    Myynnissä lasten vaatteita (50cm-98cm) Myynnissä reilusti lastenvaatteita. Koot 50cm - 92cm. Useat ovat käyttämättömiä, ja loput erittäin hyvä kuntoisia. Laita s.postisi alla, ja koko jos olet kiinnostunut, niin lähetän mielelläni kuvia.
  2. J

    Niska päänsärky?

    Hei, olen 20 vuotias nainen ja haluaisin tietoa teiltä jos jollain kokemusta vastaavasta olisi? Eli mulla on toispuoleista ns. nykivää pääkipua, ei varsinaisesti koskee, jollain tavalla pistää, ja tosiaan niskat pahasti jumissa. Johtuisiko siitä?
  3. J

    Mieltä painaa

    Hei! Haluaisin saada muiden mielipiteitä asiaan, mikä minua häiritsee melkein päivittäin. Minulla on otsassa pieni patti, sormenpään kokoinen, patti ei ole kasvanut, eikä ole kipeä. Pääkipuja minulle esiintyy silloin tällöin, eivätkä nekään ole kovia. Olen käynyt tätä lääkärissä näyttämässä...
  4. J

    Apua, huolestuttaa.

    Hei, neuvoja / omia kokemuksianne kaipailen. VRv 16+3 nytten, en ole edelleenkään tuntenut liikkeitä, ihan pieniä nipistelyä välillä, mitä ei edes meinaa erottaa. Kuukautiskivun tapaisia särkyjä ollut kyllä silloin tällöin. Neuvolassa käyty reilu pari viikkoa sitten, jolloin kaikki oli...
  5. J

    Alkuraskaus ja alkoholi

    Hei! Vaikuttaako raskauden alussa alkoholin nauttiminen raskauteen? En tiennyt olevani raskaana, tänään tein testin, kuukautiset n. 1vk myöhässä, ja positiivinen oli, joten nyt paniikki päällä, sillä olen kahdesti ehtinyt nauttia alkoholia? Auttakaa tietämätöntä. Kiitos.

Yhteistyössä