Hakutulokset

  1. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Täällä olisi kans yksi odottaja lisää.. :) 14+4 viikkoja nyt.. La 16.1.2012 ja synnyttämään KAKS
  2. M

    Ensimmäinen ultra

    itsellä oli ultra 11+1 viikolla.. :) voit luottaa kyllä testiin, ja onnea <3
  3. M

    Juuri plussattu.. :)

    onnea kaikille muillekkin plussanneille.. :heart: itsellä nyt viikot 14+4, ja oikein virkeä vauva on mahassa.. onha tämä ollu niin ihmeellistä ja ihanaa.. La on sitten 16.1.2012 :)
  4. M

    Oulusta nuoreja odottajia? :)

    Ite oon vasta muuttanut ouluun,ja laskettu aika olisi 17.1.20100 viikkoja nyt 6+4. Olis kiva saada samaa ikäluokkaa olevia odottaja äitejä kaveriksi.. :)
  5. M

    Juuri plussattu.. :)

    jooh,ittee pelotti ton testin teon jälkeen että eihä oo ulkopuolinen raskaus kun on vihlonu mahaan..mut eka neuvola käynti oli,ja ihan oikea raskaus on.. :) kiinnittymis/kohdun venymis kipuja on olleet.. onneksi,viikot nyt 6+2 :cool: :heart: Onnea paljon plussan johdosta Miisu11 :heart:
  6. M

    kohdun ulkopuolinen raskaus?

    jooh,kyllä näitä ei nyt tarvii enää pelätä kun tietää et on iha kunnon raskaus ja noi on ihan normaaleja kipuja.. :) kiitos ja samoin. <3
  7. M

    kohdun ulkopuolinen raskaus?

    joo hyvä juttu.. :D niin toi mun siskoki sano et niit ne varmasti on.. ja oikeessa oli.. tänään neuvolassa kävin ekaa kertaa ja ihan oikea raskaus on. :heart: nyt vaan odotella 16.5 kun on eka ultraaminen.. :)
  8. M

    kohdun ulkopuolinen raskaus?

    onkohan tämä ihan normia kun tein viime ke positiivisen raskaus testin, ja nyt ollu et jos nopeasti liikahtaa tms niin vihlaisee alamahaan. onkohan vihlaisut niitä kiinnittymis kipuja? vai voiskohan viitata kohdun ulkopuoliseen raskauteen? :o huomenna soitan neuvola aikaa,mutta pelottanut koko...
  9. M

    Juuri plussattu.. :)

    thanksss :))
  10. M

    Juuri plussattu.. :)

    kiitos paljon.. :)
  11. M

    :)

    Täälläkin olisi tulossa jengiin yks vasta plussannut.. :) Pari päivää sitten tein testin.. ja labrassa varmistivat myös.. :P Viikkoja olis nyt viimeisistä menkoista n6+2 että ihan alussa ollaan. :) mutta sitäkin onnellisempia.. Ite kertoin äidille ekana ja se oli kyl ihan mielissään,isälle en...
  12. M

    Juuri plussattu.. :)

    Voi että oon iha täpinöissäni... Nimittäin tein paripäivää sitten testin ja plussaa näytti! olen siis tehnyt 3 apteekis testiä nyt. :heart: Ja heti ekasta yrityskierrosta, Nyt ei muutakun soittamaan neuvolaan...ei voi muuta sanoa kun että ehkä ihanin kevät ikinä. :) :heart:

Yhteistyössä