Hakutulokset

  1. E

    5 talvitakkia ja muita kysymyksiä

    Jos nuorempi ei suostunut pitämään teidän ostamianne kenkiä. Olisiko mitenkään mahdollista, että lapsi kotonaankin sanoo, mitä haluaa päälleen laittaa ja mitä ei. Jos kolme-neljä vuotiaskin osaa jo kertoa oman mielipiteensä niin miksei myös alakouluikäinen? Saanko kummastella, miksi syy on...
  2. E

    yökyläilyt....

    Ja mitä tulee tuohon ylle lainaamaani kommenttiin. Olettaisin, että eiköhän jopa kaikkein kärkkäimmätkin mielipiteidensä esittäjät erota toisistaan esim. tilanteet, joissa äiti tarvitsee kaljaillan vauvan ollessa vasta 6 viikkoa tai äiti tarvitsee edes yhdet yöunet/on sairas/sairaalassa jne. Ei...
  3. E

    Homojen adoptio-oikeus

    Olen myös yllättynyt kuinka järkeenkäypää teksitä, voi kirjoittaa noinkin nuori ihminen, näkee että ihminen joka ajattelee :) Miksi niin kovasti moni painottaa, että lapsella pitää olla äiti ja isä? Entäs me yksinhuoltajat? Isät ja äidit joilla ei ole sitä puolisoa, joko siksi että se on kuollut...
  4. E

    Sektio pelon takia..

    Ëi ehkä pitäisi olla niin kovin jyrkkä kaiken suhteen, en usko että ap kuitenkaan menettäisi mitään vaikka puhuisikin pelkopolilla peloistaan, ja siitä miksi sen sektion haluaa. Eikös siellä pohjalla kuitenkin ole se pelko. Uskon, että lääkäri/kätilö kuitenkin haluaa tietää todellisen syyn sille...
  5. E

    yökyläilyt....

    "" Vai että kaikki vanhemmat toivovat oman lapsensa parasta? Onpas Sinulla idyllinen käsitys vanhemmuudesta. Ja mistä voit niin varmasti tietää, ettei vauvoille ja leikki-ikäisille ole haittaa aikaisin aloitetuista yökyläilyistä? Kyllä viikon erokin omista vanhemmista on pitkä aika pienelle...
  6. E

    [b]TUO LAPSESI MINULLE HOITOON...[/b]

    \ Onko mikään ihme, jos moni hyppii takajaloilleen. Yleistät niin, että paukkuu. Ei kai kaikki ilmaisutaidon, lastenhoitoalan, sossunihmiset ym. ole jotenkin psyykkisesti sairaita? Miten ihmeessä esim. päiväkoteihin saadaan tänä päivänä enää työntekijöitä? Aika omituinen ajatusmaaila. Toki...
  7. E

    käynnistys murusilla?

    Mulla käynnistettiin -03 elokuussa murusilla TAYSssa. Ensimmäisen sain klo 10 maanantai aamuna, toisen klo 14. Klo 15 alkoi säännölliset supistukset, mutta niissä ei ollut voimaa, seuraava murununen klo 18 ja klo 21 en päässyt enää sängystä ylös, kipeiden supistusten takia. Klo 22.30 pääsin...
  8. E

    miksi tehdä lapsia?

    \ Ehkä niitä on vähemmän, mutta se ettet sä ole ikinä kuullut ei tarkoita tokikaan sitä, etteikö niitä olisi ollenkaan. Yleensä ottaen yh-isät ovat vähemmistöä. Ehkä siksi juuri säkään, et ole kuullut heidän vinkuvan. Mä olen kuullut monenkin. Mutta liikun ehkä erilaisilla foorumeilla kuin sä...
  9. E

    miksi tehdä lapsia?

    \ Mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi suurinosa ihmisistä ajattelee, että yh tarkoittaa nimenomaan yksinhuoltajaÄITIÄ? Yh on lyhenne yksnhuoltajasta. Suomesta löytyy paljon myös isiä jotka ovat yksinhuoltajia :) Tässäkin kirjoituksessa puhutaan yh:sta yhtenä massana ja koko massa on...

Yhteistyössä