Hakutulokset

  1. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Tällainen pikainen päivitys, kun olen työreissulla koko viikon, elikkäs kesän saldoa, jos joku ehtii päivittää Moto76...........36v....118,6kg/168cm.....38,8...-20 kg..- 9,2kg elikkäs aika heikko tulos kesäloman aikana, mutta alaspäin kuitenkin mennään...
  2. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Jenksula pahoittelut :hug: Olen ollut tauolla täältä palstalta kesällä, mutta käynyt välillä lueskelemssa muiden kuulumisia, mutta nyt oli pakko tulla kirjoittamaan. En muista tarkkaan, koska plussasit, mutta eikös siitä ole jo aika monta viikkoa? On se vaan niin väärin, kun ensin me täällä...
  3. M

    Laparoskopia

    Meg kyseinen toimenpide tehtiin viime kesänä endon takia. Vasta leikkauksessa selvisi endon laajuss, koska muutoinhann sitä ei näe. Minulla siis vaikea sellainen, on suolistossa ja munasarjat liimautuneet kohtuun ym. Nyt tehty 2 ivf eikä tulosta. Tosin yhteensä vain 4 siirtoa eli tuore +...
  4. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Pikainen päivitys, kiloja lähtenyt nyt siis 8 kg ja bmi nyt 39.2. Alaspäin siis koko ajan, tosin nopeammin pitäisi mennä, mutta kesäloma ja sidukkakin maistuu pitkän päivän jälkeen :) Tervetuloa kaikki uudet ketjun jäsenet, koitetaan tsempata toisiamme!¨ Ja onnittelut haaveissa pulla :flower...
  5. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Moto...........36 v...........118,6 kg/168 cm...........42,02......20 kg.....- 7,1 kg Tässä olisi parin viikon saldo, paino siis nyt 111,5 kg- Juhannus siis sekoitti tosi hyvin laihduttamisen. Mutta tänään golffia 5 tuntia ja lauantaina tiedossa spinnimaraton 3 h. Hopeakissa hieno homma, että...
  6. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Hah vihdoin tänä aamuna paino näyttää saman kuin viime perjantaina! Jospa se tästä nyt sitten lähtisi taas! No viimeinen päivä töissä ja illalla pitäisi lähteä ystävän kanssa vähän juhlimaan loman alkamista. Yritän pitää siiderin lipityksen maltillisena ja normi grillikierros illan päätteeksi...
  7. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Täällä ollaan myös jo lomatunnelmissa, tosin huomenna pitäisi raahautua vielä paikalle. Mulle sopii mikä ketju vaan, tämäkin on siis ihan hyvä! Alkaa vaan nyppimään tämä oma painoasia. 1500 kalorilla menty sunnuntaista asti ja viisari pysyy samassa? Voiko tosiaan parin päivän mässäilyt...
  8. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Mila taitaa ainakin tällä naisella jäädä :) Täällä mennään kovalla sisulla neljättä päivää jussin jälkeen max 1500 kalorilla ja vaaka näyttää edelleen enemmän kuin aattona :snotty: Mutta periksi en anna nyt, jossain vaiheessa painon on taas tiputtava ? Joka päivä olen ollut myös lenkillä tai...
  9. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Mites teillä muilla menee juhannuksen syöntien jälkeen? Itselläni iski kiukku eilen, kun harmittaa, että aaton hyvä tulos on mennyttä ja nyt sitten panttaan syömisen kanssa kolmatta päivää, että pääsen viikkotavoitteeseen. No oli tosiaan hyvä opetus mulle, miten elimistö menee ihan tukkoon...
  10. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Jahas on näköjään muillakin vähän lipsahtunut kuin itsellä :) Pitäisikö pitää vasta huomenna punnituspäivä? Aattoaamuna mulla näytti 111,9 kg eilen aamulla 114,5 kg ja tänään 112,7 kg, eli repikää tästä! Elikkä luulen, että huomenna tai ke olisin taas tuossa aattoaamun lukemissa. Toisaalta on...
  11. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Tanzzku kuulostaapa terveelliseltä juhannuksen vietolta :) Itse en taida pystyä! No tosin olin suunnitellut tämän, että aattona voin syödä ja juoda mutta vain aattona. Oltiin Tallinnassa miehen kanssa päiväreissulla tiistaina ja olin ylpeä itsestäni en ostanut enkä syönyt karkin karkkia ja...
  12. M

    Endometrioosin vuoksi leikkauksia ja lapsettomuushoidot?

    Johkunen meidän lääkäri sanoi yksityisellä tuosta disperiinistä kun kyselin, että nyt on tullut kuulemma jotain tutkimuksia, että siitä voi olla jopa jotain haittaa. Hän perusteli muutoinkin lisälääkkeitä, että ei suosittele koska niistä ei ole tarpeeksi tietoa ja periaatteessa raskauden tulisi...
  13. M

    PAS ja järkyttävä turvotus, kohtalotovereita??

    Minulla on myös tullut molemmista passeista kiloja lisää 3-4 kg, tosin lääkitys on ollut zumenon ja lugesteron. Turvotus on ollut todella paha, esim. käsivarsiin ja reisiinkin on jäänyt aina painaumat. Mutta on onneksi helpottanut lääkkäiden lopetuksen jälkeen. Tosin nyt laihdutan ihan...
  14. M

    Hoidot jatkuu 2012

    MinyMom Kiitos vastauksesta. Käynti on ensikäynti, mutta koska mulle on tehty jo 2 ivf yksityisellä en tarvitse aukiolo ym. tutkimuksia. Suurempi huoli on ylipaino, jota nyt laihdutan urakalla pois. Olen kuullut kahta versiota painoindeksist., joku sanoi että pitäisi olla 31-32 ja joku on...
  15. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Mila huh, toivottavasti se on noin. Olin jo niin paniikissa, että soitin tyksiin, mutta kappas kappas siellä on jotkut pirskatin puhelinajat :) Ajattelin soittaa oman mielenrauhan takia ivf-hoitajalle ja kysäistä asiaa. Koska jos ovat ehdottomia jostain bmi:stä niin sitten teemme vaikka...
  16. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Mila voi kääk sentään, en taida sitten päästä hoitoon tyksiin syksyllä. En millään saa itseäni mihinkään esim. 81 kg siihen mennessä. Katsoin vain, että ollaan samanpituiset, joten onkohan se sitten se painoraja. No menen joka tapauksessa sinne elokuussa ja koitan kyllä kanssa vaatia sitten...
  17. M

    Hoidot jatkuu 2012

    Johkunen kiitokset vastauksesta, toisaalta tuo testi on varmaan siitä hyvä, ettei tarvitse arpoa testiviivan vahvuuksien kanssa. Marianne minulla on tehty kaksi passia ja vuoto on kyllä pysynyt poissa niin kauan kun lugeja ja zumenonia on käyttänyt. Mutta on täällä palstalla niitäkin, joilla on...
  18. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Burma pahoittelut negasta. Kata klinikalta käskivät testata uudelleen, mutta negaahan se näytti. Sanoivat vaan, että kyllä varmaan sitten vuotaa ensi kierrossa enemmän. Sain kutsun jo tyksin ensikäynnille 28.8! Olin todella yllättynyt, kun vasta viime viikolla meni lähete sinne. Voisikohan paha...
  19. M

    Hoidot jatkuu 2012

    ON jos joku viitsii/muistaa niin minut voisi napata piinailijoista pois. Hyviä uutisia sain perjantaina, kun sain kutsun tyksin lapsettomuuspolille ja aika on jo 28.8! Lähete yksityiseltä meni vasta viime viikolla, joten aika nopeaa toimintaa. Tiedä sitten, jos tämä paha endo diagnoosi on...
  20. M

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Hyvää maanantaita kaikille, laitan tässä punnitustiedot Moto76....36 v.......118,6 kg/168 cm...20 kg ....42,02......-5,6 kg. Viikonloppu meni yllättävän hyvin syömisten suhteen. Tällä viikolla ajattelin kutistaa päivittäisistä kaloreita 200-300, jos saisi vielä nopeutettua laihtumista...

Yhteistyössä