Hakutulokset

  1. R

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    Hyvä dokumentti, kiva kun sai istua rauhassa kotona itkemässä... Kiitos teille, jotka olitte ohjelmaa tekemässä. Mä oon ikuinen optimisti, mutta 9 vuotta muutti lapsettomuusasiassa mutkin realistiksi, siksi koinkin Helin asenteen itselleni tutuksi. Olisi pudonnut liian korkealta jos joka...
  2. R

    IVF "tulostilastointia"

    Montako follia ultrassa laskettu / 1.IVF 27, 2.ICSI 11, 3.ICSI 11, 4.IVF 0, 5.ICSI 31 Montako kypsää munasolua saatu / 1.IVF 18, 2.ICSI 7, 3.ICSI 9, 4.IVF 0, 5.ICSI 20 Montako hedelmöittynyt / 1.IVF 0, 2.ICSI 2, 3.ICSI 8, 4.IVF 0, 5.ICSI 8 Hyviä alkioita / 1.IVF 0, 2.ICSI 1, 3.ICSI...
  3. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Meidän 9-vuotinen "ura" päättyi maanantaiseen negaan. Menkat alko jo sunnuntaina tuhruisina eli tiesin tuloksen jo ennenkuin ne soitti. Oon pettynyt, harvoihin asioihin elämäni aikana olen panostanut niin paljon kuin tähän. Ja vuosien tuoma elämänkokemus on osoittanu, että "kaikella EI ole...
  4. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Aiemmilla kerroilla olisikin keräys ollut laskelmiesi mukaisesti mutta tällä kertaa rakkuloita oli niin paljon, että keräys oli jo ma 21.11. Oli taas tuskaisaa ja kauheeta, onneksi pikanukutuksessa, mutta mahakivut oli supistusten veroisia sen jälkeen :( Mulla on kuulemma kovakuoriset munasarjat...
  5. R

    IVF hoidon fyysiset kivut? Millaisia?

    Mulla ei ole kipukynnystä vaan kipukuoppa eli karkeistetusti sanottuna kaikki sattuu. Aina. (Paitsi ns. "omat kivut" = menkkakivut, päänsäryt tms. joita mulla on todella harvoin.) Menin ekaan punktiooni ajatuksella että alatiesynnytyksen kipua ei voita mikään. Ei voittanutkaan mutta kirkas...
  6. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Hei Joku-päivä, miltä sulla näyttää? Meillä alkoi viime ke Puregonit 200IU-annoksella, onkin suurempi annos kuin kertaakaan aiemmin. Kävin aamulla verikokeessa niin nähdään jatkuuko sama määrä vai nostetaanko vielä annosta. Perjantaina sit ultraan ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, keräys...
  7. R

    Anti-Muller-Hormoni

    En ollut tällaisesta ennen kuullutkaan, kunnes päättivät ennen viimeistä IVF:ää että testataanpas sekin (kävin lokakuussa verikokeessa ja kuulin tuloksen viime viikolla). Sain tulokseksi huikeat 22! Mulla on PCO eli selittäiskö monirakkulaiset munasarjat moisen korkean tuloksen? Oon 39v mutta...
  8. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Näköjään kesäkuussa oon viimeksi käynyt kirjottelemassa ja lukemassa juttuja. Meillä oli se mukamas vika kerta heinä-elokuun vaihteessa mutta ICSI muuttuikin (turhaksi) IUI:ksi kun lääkäri halusi kokeilla Menopuria, joka taisi olla meillä vain lumelääke. Eli yhtään mitään ei kypsynyt, silti...
  9. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Joku kirjoitti näin: Lääkäri meille viimeksi selitti sitä mistä se johtuu, kuulemma meiltä molemmilta (miehen kanssaa) tulee liikaa samoja kromosomeja ja sit ne niin sanotusti sotii keskenää ja muuttuu monitumasiks, jotenkin noin se selitti. Sit luin että monitumaisuus liittyy myös...
  10. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Eipä onnistuttu tälläkään kertaa. 11 follia, joista 9 kypsää munasolua, 8 hedelmöityi, joista yksi istutettiin, ja joka tuli menkkoina ajoissa pois. Opin uuden käsitteen: "monitumainen alkio", koska loput hedelmöittyneistä taisi kaikki olla niitä eli roskiskamaa olivat kaikki loput :( Mä en...
  11. R

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Kolmas kerta toden sanoo? Toivottavasti, koska tämä tulee olemaan meidän vika kerta lapsettomuushoitoja. Lopetimme ehkäisyn jouluna 2002 ja pitkien hoitojen / 3.IUI:n tuloksena saimme vihdoin ihanan tyttäremme kesällä 2007. Olimme jo tuolloin IVF-jonossa, mutta silloin 3. kerta toden sanoi...

Yhteistyössä