Hakutulokset

1. A

Yli vuoden kuukautiskierto nyt listattu, aika sekava

ainiin, ja mulla yksi keskenmeno takana v. 2000, oli vahinkoraskauskin.
  2. A

Moi ja kiitti kummallekin vastauksista! :) Pitkissä kierroissa olen sairastellut (oli mm. antibioottikuuri) ja toisessa kierroksessa ulkomaanmatka :) Stressillä varmasti osuutta asiaan. Olen ollut ilman ehkäisyä vuodesta 2002... eli siinä mielessä ei ainakaan kierron tasaantumista kyse. Yritystä...
  3. A

oisin tosi kiitollinen kommenteista ;-)
  4. A

Pitipä tässä alkaa tarkistamaan omia laskelmia... HUH!!! Ei mulla olekaan mikään säännöllinen kierto, vaan aivan sekava! Onneksi olin merkinnyt kalenteriin päivät (jotenkin aina mietin että jos menkat alkaa 15 päivä kuuta ja seuraavat taas 15 päivä seuraava kuuta niin keskikierto ois sit...
  5. A

Onko kukaan saanut ensin negaa ja sit plussaa?:)

Testasin aamuvirtsasta, tyylipuhdas nega tänään kp 29 (epäsäännöllinen kierto mut YLEENSÄ 30 päivää, aikoinaan n 28-30-35, kerran 38 päivää), rintoja kyllä särkee ja polttaa ihan mutta kai sit tät silti tulossa. Limatulppa irtosi kp 17 ja ovislima loppui kp 19. En tikuttanut vaan seurasin...
  6. A

Miten erottaa rintojen särky ennen menkkoja vs. alkuraskauden rintasärky?

Hei, minua kiinnostaisi tietää mitä eroa näillä on eli miten rinnat särkee ennen menkkoja ja taas alkuraskaudessa? Minulla on nyt normaalia kipeemmät rinnat ja sivuilta ja alhaalta ja välillä niitä polttelee. Ei oo ennen ollut tai ainakaan en muista? Teen testin huomenna ammuvirtsasta mutta...
  7. A

Jos kierto 30 voiko testata 28 alle 1 h virtsasta 1,5 l juomisen jälkeen

Jos kierto 30 voiko testata 28 päivä kiertoa päivävirtasasta jota on pidätellyt alle 1 h sen jälkeen kun on juonut 1,5 litraa limua? Ajattelin testata herkällä testillä ;) Mutta veikkaan ettei näkyisi vielä? T. Toope (malttamaton)

Yhteistyössä