Hakutulokset

  1. K

    Miten ehdottaa toiselle vapaata suhdetta?

    Näissä seksuaalisesti avoimemmalla puolella pelaavissa suhteissa on kyllä tosi tärkeetä että yhteiset pelisäännöt on sovittu. Meillä on puolison kanssa selkeät säännöt, minkä puitteissa saa naida niin paljon kuin haluaa. - Ei naida yhteisiä tuttuja - Ei naida sellaisia, joiden tiedetään olevan...
  2. K

    Miten ehdottaa toiselle vapaata suhdetta?

    No siis mä katson homman olevan niin, ettei se ole niin hirveästi minulta pois jos joku Jake tai Viltsu käy jonain parina iltana vuodessa paukauttamassa mun vaimoani ja heillä on kivaa silloin. Kun minä saan hänet kaikkina muina iltoina + myös hänen rakkautensa ja läheisyytensä. Seikkailu on...
  3. K

    Miten ehdottaa toiselle vapaata suhdetta?

    Olen ollut jo jonkun aikaa tietoinen siitä (no, ainakin lähes varma), että vaimoni käy välillä sekstailemassa toisten miesten kanssa. Ei kauhean usein, ehkä muutaman kerran vuodessa, kun on ollut kavereiden kanssa bailaamassa (tai "kavereiden kanssa bailaamassa"). Mistä sen tietää? No ainakin...
  4. K

    Pikkujouluissa repäisyä

    niin tosiaan, ei rouva ainakaan mulle mitään pikkujouluillan kulusta kertonut, vaikka tuli vasta aamukuudelta kotiin. epäilyttäviä tahroja oli kyllä alushameessa ja pikkareissa, joten tuskin siellä on koko iltaa ihan pelkästään filosofiasta keskusteltu..
  5. K

    Pikkujouluissa repäisyä

    Huh, meillä oli kanssa rouva menossa tänään pikkujouluihin. Oli kyllä sen näköinen juhlavaatteissaan ja meikeissään, että miesseuraa saa varmaan huitoa kepillä pois kimpusta. Mutta ei siinä mitään, pikkujouluthan on kerran vuodessa vaan. Niihin pätee vanha kunnon "don't ask, don't tell" -sääntö.
  6. K

    Mies petti, suostuin ottamaan takaisin...

    mulla on vähän samanlainen tilanne kuin metsäpeikolla. jonkin aikaa sitten vaimoni jäi rysän päältä kiinni pettämisestä tuntemattoman miehen kanssa. samalla hän myös kertoi rehellisyyden puuskassa, että tuo ei ollut ainoa kerta, vaan ilmeisesti viimeisten vuosien aikana hän on hoidellut jopa...
  7. K

    Kaverini himoaa vaimoani

    Olen erikoisessa tilanteessa: viime viikkoina hyvä työkaverini on lähes päivittäin jankannut minulle, kuinka hän haluaisi seksiä vaimoni kanssa. Kaikki alkoi siitä, kun kävimme yhdessä ulkona, kaksikko tuli (liiankin) hyvin toimeen keskenään ja kaverini taisi vähän ihastua vaimooni. Nyt homma on...
  8. K

    nainen "löystynyt"?!

    aaargh, onko kaikki siis sitä mieltä että olen oikeilla jäljillä mun epäilyssäni? alan tulemaan vain epäluuloisemmaksi vaimostani ja tulkita pienimmätkin merkit "todisteeksi" pettämisestä... ei ehkä ihan järkevää, mutta en voi sille mitään. hulluinta että tää pakkomielle ei vaivaisi mua ehkä...
  9. K

    nainen "löystynyt"?!

    Oon nuomannut vaimon kanssa muutamana viime kertana sängyssä, että hänen pimpsansa on "löystynyt". Siis viime viikkoina. Ja ainakaan tietääkseni oma kaluni ei ole viime aikoina pienentynyt (!!). Ymmärtäisin, jos tää tapahtuisi heti lapsen syntymän jälkeen tms, mutta kun tästäkään ei ole...
  10. K

    Varatut miehet

    vaikka tämä ketju koskeekin varattuja miehiä, kokemuksesta sanoisin että homma menee myös toisin päin. meillä on rouvan kanssa jo vuosikausia pelannut sanaton sopimus että annan hänen mennä pari-kolme kertaa vuodessa ihan rauhassa ulos bailaamaan, jonnekin viikonloppureissulle tai vaikka...

Yhteistyössä