Hakutulokset

  1. T

    Minkä ikäinen on vanhin tietämäsi lapsi jolla on tutti vielä käytössä?

    tiedän parikin lasta, jotka tuttia syöneet n. 5 vuotiaaks asti! oma poikani ei koskaan innostunut tutista vaikka sitä yritettiin kun oli vauva.. noh, vältyimpähän siitä tutista vierottamisesta :D
  2. T

    2 vuotta kohta yritetty kakkosta

    Esikoisessa meni neljä kuukautta, ettei sen kauempaa :) me ollaan oltu sillä meiningillä, että tulee ku on tullakseen, muttei nyt aateltu et kaks vuotta menis. Kyl tässä alkaa oikeesti mieltä painaa tää asia, ja kun tosiaan ei kummassakaan mitään vialla. Noh, ei kai se auta, ku odotella vähän...
  3. T

    2 vuotta kohta yritetty kakkosta

    tarkoitin etten aijemmin ole ottanut mitään stessiä, mutta nyt alkaa olemaan jo epätoivonen olo...
  4. T

    2 vuotta kohta yritetty kakkosta

    Heissan! Olen nyt 20 v. yhden lapsen äiti. Sain poikani 16 vuotiaana, ja nyt miehen kanssa kakkosta yritetty kohta kaksi vuotta, tutkimuksissakin molemmat käyty, mutta kuulemma hyvät mahdollisuudet raskautumiseen, ei mitään vikaa kummassakaan. En ole ottanut asiasta mitään stressiä, enkä...
  5. T

    Mitä mieltä?

    olin itse 16 vuotias kun sain poikani, meillä on mennyt kaikki todella hienosti. Poika on nyt 2 vuotias. Raskaus ei ollut suunniteltu, mutta jo miettimättäkin täysin tervetullut ja haluttu. Nyt olis jo pikku sisarus haaveissa ;) Positiivisella asenteella vain eteenpäin. Yhtä hyvä äiti se 16...

Yhteistyössä