Hakutulokset

  1. Tasslehoff

    Kuparikierukka ja raskaus..

    Mulla on kuparikierukka ja nyt ekaa kertaa puoleen vuoteen epäilen sen tehoa...Kuukautiset tuli ajallaan, oli vähän niukat, mutta tuli kuitenkin, kestivätkin toista viikkoa, mitä yleensä ei tapahdu.. Kuukautiset nyt loppui pari päivää sitten ja rinnat on edelleen todella kipeät, alaselkä on...
  2. Tasslehoff

    Karppaajan päiväkirja

    Huomenna se alkaa (joo on sanottu jo monesti!) mutta huomenna se alkaa :p Karppaaminen. kerran jo todettu hyväksi ja nopeaksi tavaksi, mutta nyt tarkoitus myös jatkaa karppina jotta kilot ei tule takaisin.. Aloitus paino 94kg. pituutta 160cm. Vaatekoko XL Tavoitepaino 65kg. Ensi kesään...
  3. Tasslehoff

    Tiedän jo valmiiks ettei pitäis avautua tänne, mutta..

    pakko avautua jonnekkin..Elikkäs. Ystävä ja tuttava piirini mielestä elämäni on täydellistä, perheeni on täydellinen. kauteuttakin olen osaksi saanut. Mies ei juo, hoitaa lapsia ja kotia, on rahaa ja rakkautta.. Tosiasiassa olen alkanut miettimään olenko narsistinen.. Mies ei juo, koska...
  4. Tasslehoff

    Marinaa, narinaa, kitinää ja pitkä huokaus!

    Uusi lapsi kävi tutustumassa. Oli mukana vanhemmat ja mummo.kertoilivat minulle miten lasta hoidetaan päivällä. Joka ikinen asia sotii normaali päivärytmiä vastaan. Lapsi ei voi syödä aamulla aikaisin kun ei maistu ja aamiaisen oltava myöhemmin, sitten on saatava nukkua puolituntia ulkona...
  5. Tasslehoff

    Lapseni on meedio...

    Nukuttiin päikkärit ja näin unta vihaisista koirista..Herättiin äsken ja poika sanoi ennenku ehin puhua sen kanssa MITÄÄN et eihän oikeet koirat oo niin vihasia? Kysyin, mitkä oikeet koirat? Poika sanoo et ne koirat mistä nähtiin unta oli tosi vihasia, eihän oikeet oo? :O :confused:
  6. Tasslehoff

    Testailen vain miten tämä avatar toimii..

    Ko oon niin pässi etten muuten saa mielenrauhaa enneku nään tuleeko tuohon avatar ku kirjoittaa...:wave:

Yhteistyössä