Hakutulokset

  1. J

    Muita odottajia Tampereelta hakusessa!:)

    täällä olis kans seuraa kaipaava 28v esikoistaan odottava:) ja erottiin miehen kanssa et yksin täällä odotellaan ja la aika on elokuussa...olisi mukava saada seuraa ja juttuseuraa varsinki,välil päivät tuntuu niin pitkiltä ja muutenki kaipailen uusia ystäviä.viestiä vaan tulemaan niin...
  2. J

    Yh-ksi jääminen

    täs on kohtalotoveri mut oon tampereelta.odotan esikoistani ja jään yksinhuoltajaksi ei miehestä ollut mihinkään.puheet oli vain suuret.se kohteli mua miten sattuu ja oli ilkee ja on edeleen.oon van itkenyt.oltiin kihloissa jne.tuntuu pahalta....pakko jaksaa ja olla vahva vaikken jaksais....ja...
  3. J

    Yh-ksi jääminen

    täs on kohtalotoveri mut oon tampereelta.odotan esikoistani ja jään yksinhuoltajaksi ei miehestä ollut mihinkään.puheet oli vain suuret.se kohteli mua miten sattuu ja oli ilkee ja on edeleen.oon van itkenyt.oltiin kihloissa jne.tuntuu pahalta....pakko jaksaa ja olla vahva vaikken jaksais....ja...
  4. J

    Elokuiset mammat 2011 löytyykö ?

    hei.täällä on yksi mamma myös ja la aika on 30.8.2011.halusin tätä lasta niin paljon ja nyt saan vaik jäänki sen kanssa ihan yksin,tuli ero,oltiin kihloissaki jne,mut en enään vaan jaksanut sitämiten se kohteli mua ja syytti ja haukkui lihavaksi.vähän pelottaa kaikki kun se on ensimmäinen...
  5. J

    Yksin jätetty raskausaikana

    hei.itse olen nyt ihan samassa tilanteessa.mies haluasi eka lasta ja nyt ei halunnutkaan käski ehdä abortin jne ja halus van juhlia.ehdin mydä asuntoni,eli olen kohta asunnoton joudun menee vanhemmile vähäksi aikaa,kunnes löudän asunnon ja tää lapsi on ensimmäinen.se vaan jätti mut yksin...
  6. J

    Äitejä Tampereelta?

    hei.täällä kaivataan myös uusia ystäviä...odotan esikoistani joka syntyy 30.8.2011 ja jään lapsen kanssa yksin..miehellä oli vaan suuret puheet...olisi mukava saada uusia ystäviä joiden kanssa jakaa elämän ilot ja surut...odotan niin inolla et tää lapsi syntyy silä rakastan sitä niin paljon vaik...

Yhteistyössä