Hakutulokset

  1. Y

    Meri-Oulun neuvola

    Onkohan neuvolan asiakkaille oma parkkiruutu?
  2. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Mulle näyttää tapahtuneen se klassinen "just ku me oltiin luovuttu toivosta". Testasin nimittäin plussan. Miehen oli tarkoitus mennä tällä viikolla antamaan spermanäytteensä ja mun alkukierron verikokeeseen, mutta menkkoja edeltävää tiputtelua ei alkanut kuulua, joten uskaltauduin testaamaan...
  3. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Olikohan teillä baulie sama lääkäri, T.K.? Tilannetta kuvaa aika hyvin se, että lääkäri totesi: "No tutkitaanpas nyt, kun olette kerta tänne asti tulleet", ja kehotti mua verhon taakse riisumaan. Mies ei kokenut lääkäriä yhtä kylmäksi kuin minä, mutta miehellehän lääkäri heittikin läppää tyyliin...
  4. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hienoa miira, paljon onnea! Nyt on käyty suunnittelussa. Tai no, suunnittelussa ja suunnittelussa, tulos oli lähinnä se, että lääkäri käski meidän odotella rauhassa syksyyn. Kummatkin määrättiin verikokeisiin, mut alkukierrosta ja loppukierron puolella. Simppatestihän meillä liian lyhyen...
  5. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    ^Kiitos kattavasta infosta! Soitin heti aamusta polille, ja kuten arvelinkin, meillä on peruutusaika, eikä uutta aikaa olisi saanut viikkoihin. Puuttuvasta simppatestistä en puhelimessa sanonut mitään; tutkivatpahan ainakin minut, vaikka miehen testit puuttuvatkin. Multahan on otettu verikokeet...
  6. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kylläpäs teille, miira, on sattunut odottelua, mutta onneksi se on teille sopinut. Toivotaan parasta testin suhteen! Todella harmillista, aurinkoinen 79. Mitenkäs baulien polikäynti sujui? Ja kysynpä vielä, että mitä siellä tehtiin ja kauanko käyntiin meni aikaa (jotta tiedän kertoa...
  7. Y

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Saanen liittyä seuraanne? Me ollaan yritetty nyt vuosi, mutta kuumeillut olen vuosia ja vuosia (mieheni on hieman hidas lämpiämään), joten tosiasiassa olen tuntenut itseni lapsettomaksi jo pitkään, vaikken sitä virallisesti olen ollutkaan. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että odotellaan...

Yhteistyössä