Hakutulokset

  1. H

    Länsi-Uudeltamaalta ketään?

    Olen 22-vuotias jolla on todettu bipo. Kaipaisin seuraa, ei ole väliä minkä ikäinen olet. Mutta olisi kiva jos olisit Länsi-Uudelta maalta niin voitaisiin ehkä joskus jopa tavata. Mutta tämä on vain pieni toive, mutta ei välttämätön. Laita yv:tä niin aletaan tekemään tuttavuutta. :p
  2. H

    Länsi-Uudeltamaalta ketään?

    Olen 22-vuotias jolla on todettu bipo. Kaipaisin seuraa, ei ole väliä minkä ikäinen olet. Mutta olisi kiva jos olisit Länsi-Uudelta maalta niin voitaisiin ehkä joskus jopa tavata. Mutta tämä on vain pieni toive, mutta ei välttämätön. Laita yv:tä niin aletaan kirjoitteleminen :)
  3. H

    Länsi-Uudeltamaalta ketään?

    Olen 22-vuotias jolla on todettu bipo. Kaipaisin seuraa, ei ole väliä minkä ikäinen olet. Mutta olisi kiva jos olisit Länsi-Uudelta maalta niin voitaisiin ehkä joskus jopa tavata. Mutta tämä on vain pieni toive, mutta ei välttämätön. :p Laita yv:tä niin aletaan mailailemaan :)
  4. H

    Länsi-Uudenmaan esikoista suunnittelevat mammat!

    Heippa! Olisiko täällä ketään Länsi-Uudeltamaalta ja ovat aloittaneet esikoisen yrittämisen? Jos kiinnostuit niin laita yv:tä ja tutustutaan!
  5. H

    Vauvat tohinat aluillaan, saman kaltaista ystävää?

    Elikkä olemme mieheni kanssa päättäneet, että vauva on tervetullut jos sellainen meille vain suodaan ja esikoinen vielä kyseessä. Onko kellään samaa? Ja itse olen Länsi-Uudeltamaalta niin olisi kiva saada täältä suunnaltakin juttelu kaveria. :) Laita yv:tä jos kiinnostuit :p
  6. H

    Deprakine+ketipinor ja suunnitteilla raskaus!

    Heippa! Olen elämänkolhinut, mutta siitä selvinnyt 22-vuotias nainen. Ja haluaisinkin kysellä onko täällä samankaltaisia ihmisiä joilla on seuraavanlainen tilanne. Syön 1700mg deprakinea tunne-elämän epävakauteen sekä uni ongelmiin 37.5mg ketipinoria. Onko täällä ketään joka on syönyt...

Yhteistyössä