Hakutulokset

1. S

40+ odottajat Vol 3.

Tervehdys pitkästä aikaa! Meillekin sitten viimein syntyi odotettu ”Pikkukakkonen” eli tyttö pe 12.8 klo 12.34 (rv 39+3). Paino komeat 4384 g ja pituus 52 cm. Avautumisvaihe meni melko nopeasti, mutta ponnistusvaihe 45 min ja se päättyi imukuppisynnytykseen. Repeämiähän siinä tuli ja paljon )...
  2. S

40+ odottajat Vol 3.

Tervehdys, Tervetuloa kaikille uusille joukkoon mukaan (: Ja OlgaK:lle oikein paljon tsemppiä loppumetreille! Meilläkin huomenna edessä synnytystapa-arvio. Jännittää, mikä on masuasukin kokoarvio tällä hetkellä. Toisessa sokerirasitustestissä tulokset kuitenkin alle viitearvojen, joten...
  3. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei vielä, Siirtytvätkö vauvautuneet johonkin muuten keskusteluketjuun synnytyksen jälkeen? t. Sara72
  4. S

40+ odottajat Vol 3.

Hyvää naistenviikkoa kaikille! Lämpimät onnittelut kaikille nyytin saaneille: Tupunalle ja LeiaK:lle pojasta ja Morticialle tytöstä! Kylläpä tyttö näytti söpöltä! Harmi, ettei Mur-Murilla HCG-testi vahvistanut plussaa, todella ikävää ): Muistan myös vielä ajan, kun itse odottelin...
  5. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei pitkästä aikaa, Aluksi onnittelut PikkuMyylle pienestä ihanaisesta! Kyllä vauvat on suloisia (: Ihanaa kun viimein on vähän viileämpää. Puutarhakin kiittää sateesta, meillä enää rikkaruohot vihersivät kunnostusta kaipaavalla nurmikolla. Jalkaparat ovat olleet niin turvoksissa, että...
  6. S

40+ odottajat Vol 3.

Kontrolliultrassa oli melkein kaikki hyvin. Kohdunkaulan tilanne on hyvä. Sen pituus ultran mukaan vielä yli 5 cm, eikä näkyvissä tunneloitumista. Toivoa on täysiaikaisesta lapsesta. Tyttölupaus vahvistui kirkkaasti eli naisvalta kasvaa meidän perheessä (: Ainoa huolenpoikanen on se, että...
  7. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei kaikille, Yritän viimein kirjoitella kuulumisia. Jospa nyt kirjoitus ei katoaisi bittiavaruuteen, kuten viime kerralla. Omassa navassa rauhallista, tai mitä nyt ”Pikkukakkonen” sen alla potkiskelee. Potkut eivät tässä raskaudessa tunnu niin voimakkailta kuin ensimmäisessä, mikä johtuu...
  8. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei, Liityn varoittelijoiden joukkoon ja muistutan siitä, että liiallinen rehkiminen voi altistaa kohdunkaulan ennenaikaiselle lyhenemiselle ja lapsen syntymiselle keskosena. Kokemusta on, sillä oma esikoiseni syntyi 1,5 kk ennen laskettua aikaa (onneksi oli jo isokokoinen keskonen). Syynä oli...
  9. S

40+ odottajat Vol 3.

Morticia - Onpa ihanat rattaat! Meilläkin on edessä tuplarattaiden hankinta, kun esikoinen on vielä niin pieni. Noitakin voisi harkita! t. Sara rv 22+2
  10. S

40+ odottajat Vol 3.

Tervehdys kaikille, Toivottavasti tällä kertaa ei tapahdu mitään omituista, muuten en kyllä enää kehtaa tänne juurikaan kirjoitella (: Viimeksi selain meni jumiin, kun lähetin kirjoittamisiani eetteriin. Viiden minuutin odottelun jälkeen kyllästyin ja suljin ikkunan ja aloitin kaiken alusta...
  11. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei ja kiitos tervetulotoivotuksista:=) Minulla on mennyt pari viimeistä päivää liitoskivuista kärsiessä tai kuvittelen häntäluun seudun jomotuksen ja säryn olevan liitoskipuja :( Viime yönä pyöriskelin muutamiakin tunteja hereillä sängyssä kun uni ei meinannut säryn takia tulla. Kävely...
  12. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei ja kiitoksia tervetulotoivotuksista =) Minulla on viimeiset pari päivää mennyt liitoskivuista kärsiessä. Häntäluun seutua jomottaa ja särkee. Ja liitoskivuiksi niitä kuvittelen. Viime yönä kesti kauan ennen kuin sain jomotuksen takia unta :( Ekassa raskaudessa minulla oli samanlaisia...
  13. S

40+ odottajat Vol 3.

Hei vielä, Onpa outo loppu edellisessä viestissäni? :O Ei aavistustakaan, miten siitä tuollainen tuli, mutta johtuikohan siitä, että aloin tuon viestin kohdalla kirjoittaa omaa vastaustani? t. Sara72
  14. S

40+ odottajat Vol 3.

:)Hei kaikille 40+:ssalaisille, Olen 40 v. lähestyvä (nyt siis 39) toisen lapsen odottaha Keski-Uudeltamaalta. Olen etsiskellyt sopivaa keskustelupalstaa, jossa vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia odotukseen liittyvistä jutuista ja ajattelin, että tämä keskustelupalsta olisi lähinnä itseäni...

Yhteistyössä