Hakutulokset

1. E

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

mie sain tänäaamuna sellaisen haalean viivan... :) Yhdessä miehen kanssa sitä tuijoteltiin, ja lopulta uskottiin, että siinä on ihan oikeasti viiva! Nyt on varattu aika ultraan. Nyt joutuu sitten vielä jännittämään, että ollaanko siellä oikeessa paikassa, ja onko siellä oikeesti alkio, vai...
  2. E

Piinailua tosiaan! En tajua miten aika voi kulua näin hitaasti! Eikä tässä mitään "oireita" osaa edes etsiskellä... Kaikki oireet voi johtuu yhtähyvin lugeistakin. Niinku vaikka tää entistäkin uhkeampi + sikakipee etumus :) Sitä yrittää niin keskittyy kaikkeen muuhun, ja silti kokoajan...
  3. E

hei, ajattelin pistäytyä kertomassa tilanne katsausta... Eli 15 munasolua oli saldo, yhdeksän hedelmöittyi, ja lopullinen hyvien määrä oli 5 kpl. Nyt on siis yks kyytiläinen matkassa ja neljä pakkasessa. Nyt vaan sitten piinaillaan. Ja siis hitsit miten mua ärsyttää noi luget!!!
  4. E

APUA! Mulla tuli mieleen sellanen juttu, että kun mun pitää pistää tänään se irrotuspiikki, ni mietin että muistikohan ne ottaa ton kellojensiirron huomioon, kun antovat sen pistoskellonajan... Että onko se niin tarkkaa, että jos se sitten sillä tunnilla heittää? Ja muistaako kukaan, tai onko...
  5. E

Oli tänään se toinen ultra, ja kymmenisen follia, limakalvot ja kaikki ihan ok. Lauantaina pitäis osata askarrella se irrotuspiikki... jännittää... Ja maanantaina sit punktio. Mites Niiskunen, toivottavasti sullakin näytti kaikki hyvältä?!
  6. E

hei kaikki, oon tässä pariviikkoa jo "salaa" jännäilly teidän puolesta, mutta nyt alkaa jo niin paljo jännittää omastakin puolesta, että on pakko jo päästä purkautumaan. meillä siis eka ivf/icsi menossa. tiistaina oli eka seurantaultra, ja "hyvän näköinen stimulaatio" oli. Huomenna...

Yhteistyössä