Hakutulokset

1. N

Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

Täällä parivuotiaan äiti, joka odottaa toista lasta syntyväksi 24.4.2011, eli aika lähekkäin on lasketut ajat meillä.:). Olisi kiva vaihtaa kuulumisia. laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen nanniliisa@gmail.com....
  2. N

jos ihminen haluais puhua asioista jotka vaivaa, ehkä ongelmista... keneen pitäis ottaa yhteyttä?

Niin, tätä ihmettelen itsekin, että miksi näillä forumeilla on aina kasa idiootteja, jotka muita kiusaa ja mustamaalaa. Itelläni on vähän samanlaiset ajatukset, olisi kiva jutella jonkun kanssa, mutta toistaalta terapiat ym. ovat aika isoja juttuja jo. Ite oon käynyt nuorena terapiassa ja...
  3. N

88 vuoden mammat

minä myös! Esikoinen on 2v4kk ja kakkosen LA on 24.4. Olen niin hämmentynyt, kun yleisesti ottaen tosi harvoin edes tapaa oman ikäisiä ihmisiä, niin täällä oli meille ihan oma ketju. Jihuu.:). Onkos kettään Keski-pohjanmaalta? Me asutaan perheen kanssa Kokkolassa tällähetkellä, eikä tunneta...

Yhteistyössä